Niet alleen dat, ik heb in heel dat filmpje niemand gezien die eens deftig doortrok...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 3000
Collapse
X
-
dat vind ik ook wel jammer. toen we de gumball aan het volgen waren hebben we IEDEREEN ingehaald aan 130km/h....enkel toen de veyron besprongen werd door andere mensen op de E17 (gevaarlijke toestanden) heeft deze even doorgetrokken tot 200km/h. om dan 2 km later ingehaald te worden door mij opnieuw.
tja, met die gestapo flikken hier...Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
For good? Door speeding? Of gewoon omdat ze meedoen...Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
hmm , challenger SRT10.Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenFor good? Door speeding? Of gewoon omdat ze meedoen...
klinkt goed
Comment
-
Volledig mee eens, en de hadden dan ook altijd vette filmpjes (Ant and Pete, GT3000, ..).Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEr missen figuren zoals Lonman, Ant&Pete, Kimble enz...
Comment
-
Team Polizei
Comment
-
-
1 reden -> de flikkenOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwat een saaie Gumball
Ze zijn ook ferm verkalmd na die crash in 2007.
Comment
-
-
Dat was nog eens GumballOorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
2003-2004-2005 waren echt de beste jaren.
Comment
-
Ja ik denk dat ze ook opgedragen zullen zijn om zich kalmer te houden om zo het voortbestaan te kunnen geranderen...Ok het mag nu wat saaier zijn en niet zo spectaculair, het zou veel erger zijn moesten ze het spel opdoeken.Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten1 reden -> de flikken
Ze zijn ook ferm verkalmd na die crash in 2007.
Comment
-
-
Dat was nog eens een filmke !!
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDie flikken rijden maf
Comment
-
Voor de Gumball liefhebbers met een iPhone : http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...m=140406451854
Comment

Comment