Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben vandaag ook een uurtje of twee geweest en was eigenlijk een beetje teleurgesteld.
Misschien waren we tijdens de vorige editie teveel verwend met de prachtige BMW collectie, en is daarom deze editie wat minder uitgevallen. Gelukkig niet de volle pot moeten betalen want zestien EUR (inclusief parking) is dit voor mij niet waard.
Op een paar uitzonderingen na stond er niet veel speciaals qua wagens. Ook voor mij was de wagen van de beurs de Miura ... gevolgd door de Speedster op de stand van de Porschisten.
Toch wel de moeite hoor ! Of kwam dat omdat ik vrijkaarten had ?
Nee serieus, mooie beurs, heel wat auto's kunnen bekijken, misschien wel geen échte uitblinkers, maar toch, op den duur is nen mens veel gewoon hé
En met onze club Porscheclubtielt staan we er ook voor de eerste keer, heb daar wat staan tetteren met de mannen van "Carrera to China" en Jan de Man van "Phaedra zoekt...", je weet wel, of misschien juist niet
En in zo'n lekker weetjen is de rit heen en terug ook nog eens goed meegenomen... of je moet met de trein/tram gaan bah bah
qua drukte viel het nog mee vandaag, zal morgen pakkie drukker zijn vrees ik
twas dus 99percent zeker dat k ging gaan , gisteren ging de golf goed.
maar vanmorgn niet terug veel te hoge toeren...
kverwacht veel mooie foto's van cayenne , enz.
Comment