Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Philips Bluevision
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenen is da easy te monteren en niet gevaarlijk ofzo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenjij wil te hard mijn favoriete tjoek worden. die plaats is al benomen door Nemo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenjij wil te hard mijn favoriete tjoek worden. die plaats is al benomen door Nemo.maar Gio is de ubertjoek van het forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenmaar Gio is de ubertjoek van het forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenman man man, moet ik u nog meer beledigen of op uw zenuwen werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenprobeer eens.
Kga in mijn nest gaan kruipen
Mensen, goeie nacht ( aja, gij ook he frankie )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenman man man, moet ik u nog meer beledigen of op uw zenuwen werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenik snap hem niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenmaar ge moet koplampsproeierkes hebben ?
edit : tis voor de info, ik ga in geen 1000 jaar xenon in mijnen micra steken he
tis gewoon ter info
Maar dat doe je dus uiteraard niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenen is da easy te monteren en niet gevaarlijk ofzo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenik snap hem niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenprobeer eens.
Ow je was tegen die flik bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik begrijp eerlijk gezegd geen enkele flik. wat is er nu zo leuk aan? een echte job is veel interessanter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenik zijn niet zijn favo Tjoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenja nie moeilijk ge bent ten eerste een copper en ten tweede een belg
Kga op den dop gaan staan, da zal mss helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenJa. en automatische hoogteregeling.
Maar dat doe je dus uiteraard niet.
Als ge wa deftig aan uw koplampen kunt steekt dat er in op een halfuurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDamn
Kga op den dop gaan staan, da zal mss helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenzoek je mss echt werk Frankie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtendat heb ik. nu jij nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenpas op da is zwaarder dan ge denkt,véél flikke onderschatte da
Comment
Comment