heb eens in een duits magazine gelezen dat al die cool blue, extreme visio en night breakers sneller stuk gaan dan de basic halogeen lampjes.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Philips Bluevision
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenX-treme vision hebben wij in onze polo steken, 36euro voor 2 lampjes maar het verschil is er wel naar. Geeft echt wit licht (en geen xenon-blauwe schijn) en schijnt 10 keer beter als origineel.
Standlichten ga ik ook nog vervangen naar witte, maar die staan in bestelling.Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenzelfde gedacht, zou zelfs de mistlichten willen vervangen maar daar ga ik afblijven.
Standlichten zullen volgende week normaal wel toekomen
Dus de standlichten, dimlichten, grote lichten en mistlichten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenheb eens in een duits magazine gelezen dat al die cool blue, extreme visio en night breakers sneller stuk gaan dan de basic halogeen lampjes.
Dat is ook een van de redenen dat ik deze vraag nog eens stelde in dit topicOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk zou vooraan alles witter willen hebben.
Dus de standlichten, dimlichten, grote lichten en mistlichten.
Ik ook, maar heb dat vroeger gedaan en dat was een kleine hel die mistlampen vervangen
Comment
-
Ik zou niet weten hoe het moet gedaan worden bij de C4, maar daar zal ik dan wel achter komen (als het zover komt dat ik ze allemaal ga vervangen)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk weet niet hoe oud dat artikel is waarin je dat gelezen hebte, maar ik las dat vroeger (toen die wittere verlichting pas uitkwam) ook vaak dat die snel stuk gingen, maar tegenwoordig lees ik daar niet meer zoveel slechte ervaringen over.
Dat is ook een van de redenen dat ik deze vraag nog eens stelde in dit topic
dit jaar nog.
Maar als je effectief meer zicht hebt mag het al eens sneller stuk gaan he
Comment
-
Misschien toch wel intressant om daar eens naar te kijken.
Ik had eigenlijk gedacht van te wachten tot één van mijn dimlichten het zou begeven, maar dan zou ik mss nog lang kunnen wachten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenik had die van mij op amazon.de besteld, 18euro betaald voor een kitje van 2lampjes. hier in de winkel betaal je er 30 voor
Comment
-
Lang lang geleden (voor ik dealer werd van xenonkits) heb ik 4 van die sets gehad van Philips, gingen nooit langer dan 6 maand mee. Mocht ik 10 EUR krijgen voor elke keer dat iemand me al gezegd heeft dat hij die Bluevision dingen van Philips beter nooit had gekocht en beter direct een xenonkit had gekocht, ik kon er hier zeker al 2 gratis weggeven...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
De nightguide vind ik niet meer terug op de site van Philips.
Vandaar dat ik uit het bestaande lijstje de Philips X-treme Vision en de BleuVision Ultra heb overgehouden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenis die amazon een soort ebay of eerder een gewone site zoals kapaza?
maw geen particulieren en ALTIJD garantie.
Amazon heeft perfecte afhandeling, indien defect kosteloos retour sturen. Bij melding defect versturen ze de dag zelf nog een nieuwe naar je op.
ik bestel daar regelmatig kleine dingen, prijzen zijn lager als in de winkel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenheb eens in een duits magazine gelezen dat al die cool blue, extreme visio en night breakers sneller stuk gaan dan de basic halogeen lampjes.
Comment
-
Zelf heb ik ook al meerdere setjes van BlueVision van Philips "versleten". Ttz, die gaan echt niet lang mee. Ik zou er nu graag van een ander merk instoppen, maar zie door het bos de bomen niet meer. Kan mij iemand een bepaalde set aanbevelen en laten weten waar die aan te schaffen valt ? THX.
Comment
Comment