Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    Dat begrijp ik, natuurlijk. Maar je kan ook vast werk zoeken
    Ja, als m'n werkgever beloftes maakt en ze niet kan houden, dan stap ik op hoor

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Gewoon met de fiets gaan werken, ik doen da ook!

Anders is de naft te duur voor mij en kan ik het niet betalen

Mijn volgende wordt dan een 3-cilinderke dat na een chipbeurt van 100pk naar 5 miljoen pk gaat met dezelfde betrouwbaarheid!
    Fietsen, zot zeker!
    Dat laat ik aan Jakkel over, da's zijn territorium

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Fietsen, zot zeker!
      Dat laat ik aan Jakkel over, da's zijn territorium
      Da's helemaal mijn territorium niet. Ik rij auto, moto én fiets. Maar de auto nemen voor afstandjes van pakweg een km of twee, dat zal je me nooit zien doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Da's helemaal mijn territorium niet. Ik rij auto, moto én fiets. Maar de auto nemen voor afstandjes van pakweg een km of twee, dat zal je me nooit zien doen.
        Daar is de moto voor of wat

Comment

Daar is de moto voor of wat
          Nee, die is er enkel om illegaal, asociaal veel lawaai te maken.

Comment

Nee, die is er enkel om illegaal, asociaal veel lawaai te maken.
            Is der een andere manier van motorrijden dan ?
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Onlangs nog een recente ford gezien met een gigantische rookwolk. Komt niet echt positief meer over tegenwoordig.

Wat odan en velen anderen in België doen, is wel legaal (of te legaliseren) in onze buurlanden en elders.

Comment

• Voor mijn part doet iedereen wat 'm wilt. Ik ben ook helemaal niet tegen tunen op zich, integendeel zelfs. Enkel de manier waarop dat hier dikwijls allemaal ongelooflijk geminimaliseerd wordt, gaat dat nu over betrouwbaarheid, naar garantie toe, het legaal of niet legaal zijn,... het speelt geen rol. Daar heb ik wel een bepaalde mening over, die misschien niet in iedereens kraam past. Tsja, het leven staat bol van meningsverschillen hé. Ik ben trouwens helemaal geen moraalridder, ook ik rij wel eens te snel (zeker met de moto... die teveel lawaai maakt) en té assertief... misschien. Als Odan zijn 335 tot in het oneindige wilt opvoeren met allerlei duur tuig en hij dat goed vindt, dan vind ik dat prima voor hem. Persoonlijk begrijp ik dat totaal niet, in zijn geval had ik gewoon een M3 gekocht. Ik vind die pakken mooier en die is (sorry!) legaal snel. Maar nog eens, iedereen zijn ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  Één post van "TK" en de poppen zijn weer aan het dansen.
                  WAAR WAAR WAAR is die verdomde TK??? Ik mis hem!

Comment

Voor mijn part doet iedereen wat 'm wilt. Ik ben ook helemaal niet tegen tunen op zich, integendeel zelfs. Enkel de manier waarop dat hier dikwijls allemaal ongelooflijk geminimaliseerd wordt, gaat dat nu over betrouwbaarheid, naar garantie toe, het legaal of niet legaal zijn,... het speelt geen rol. Daar heb ik wel een bepaalde mening over, die misschien niet in iedereens kraam past. Tsja, het leven staat bol van meningsverschillen hé. Ik ben trouwens helemaal geen moraalridder, ook ik rij wel eens te snel (zeker met de moto... die teveel lawaai maakt) en té assertief... misschien. Als Odan zijn 335 tot in het oneindige wilt opvoeren met allerlei duur tuig en hij dat goed vindt, dan vind ik dat prima voor hem. Persoonlijk begrijp ik dat totaal niet, in zijn geval had ik gewoon een M3 gekocht. Ik vind die pakken mooier en die is (sorry!) legaal snel. Maar nog eens, iedereen zijn ding.
                    Een M3 haalt zijn vermogen NOOIT. Nu kunnen we hierover debatteren.
                    Ik ben blij dat er terug wat leven in dit onderwerp is :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                      Een M3 haalt zijn vermogen NOOIT. Nu kunnen we hierover debatteren.
                      Ik ben blij dat er terug wat leven in dit onderwerp is :-)
                      Welke M3? E46?

Comment

• Ik kan het niet laten xD ImageUploadedByTapatalk1434371236.242103.jpg

Comment

Welke M3? E46?
                          Voor zover ik weet haalt geen enkele atmosferische M het opgegeven vermogen.
                          De E92 M3 kwam rond de 370pk dacht ik.

Comment

Welke M3? E46?

E92

R8 haalde dat bv ook nooit.
                            BMW X5 45e

Comment

• Argh, waarom moeten jullie allemaal in Geert zijn plaats antwoorden, ik ging naar dat naartoe wat Swiftfox postte

Comment

• Jakkle zoek mij eens een m3 e91...
                                Juist..

Btw stop eens met steeds een ander zijn rekening te willen maken. Of te zeggen hoe hij dingen moet doen.
                                Toen ik net mijn 335i kocht was jij de eerste om te zeggen dat zulke benzine kopen onverstandig is en "je kan hem toch niet gebruiken" en enkel duur in benzine. Mijn portemonnee is niet die van jou, die maak ik best zelf.
                                Nu ga je vertellen dat ik een m3 had moeten kopen.
                                Ik zocht een gezinswagen, die net iets ruimer was dan een sedan, maar toch klein genoeg om nog "tof" te zijn,
                                De motor moest een 3liter zijn omwille van de biv, en moest potentiële hebben.
                                In al mijn autokennis raakt de m3 geen enkel van die criteria.
                                Nu heb Ik mij toch verantwoord terwijl dat helemaal niet hoeft... :/
                                Last edited by ; 15/06/2015, 14:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                  Jakkle zoek mij eens een m3 e91...
                                  Juist..

Sinds ge toch zoveel geld in uw 335i pompt...

Comment

• Neen want das niet legaal en krijg je in 500 jaar niet gehomologeerd.
                                    Tenzij je hem in Polen ofzo inschrijft. Dan kan en mag alles

Comment

• Ik dacht dat Bruno van BR bezig was met gesprekken met Generaal van de Partij Weyts inzake de mogelijke legalisering van chiptuning.

Quid?

Comment

• Trouwens moest ik een m3 met s65 motor hebben stond daar binnen de kortste keren een super charger op...

Because : I like to be blown..

Comment

• Kvind Odan zijn 335i zeer vet eigenlijk.
                                          Dit vind ik meer het echt werk dan enkel het banale stage 1.

Comment

Working...
                                          X