Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn er mogelijkheden om een Peugeot 508 1.6 e-hdi meer vermogen (nu 115 pk) te geven (zonder de betrouwbaarheid in het gedrang te brengen) en zonder dat de dealer dit zou vaststellen (yes it's a company car)?
Zijn er mogelijkheden om een Peugeot 508 1.6 e-hdi meer vermogen (nu 115 pk) te geven (zonder de betrouwbaarheid in het gedrang te brengen) en zonder dat de dealer dit zou vaststellen (yes it's a company car)?
Ja met een powerbox en uittrekken voor je op onderhoud gaat ........
Volgens mij gaan ze bij een ongeluk enkel controleren op tuning als overdreven snelheid 1 van de oorzaken is.
Volgens mij gaan ze in de Peugeot-garage nooit zoeken naar chiptuning. Hoogstens een softwareupdate doorvoeren zodat de tuning weg is
Volgens mij gaat de leasefirma dit nooit onderzoeken
Volgens mij kan je gemakkelijk 140pk (ipv 115) en 320nm (ipv 270nm) uit die motor halen.
Vooral je responstijd zal er op vooruit gaan.
Als je dan normaal rijdt zoals je met een andere auto normaal zou rijden mocht die 140pk hebben zie ik weinig problemen. Ga je steeds het volle vermogen gebruiken en vooral steeds plots loslaten op je auto dan vrees ik dat je wel overdreven slijtage zal hebben aan bepaalde onderdelen zoals het vliegwiel.
Ik ben best wat mensen die hun bedrijfswagen (en de vorige, en die daarvoor, ....) hebben laten chippen. Na 4 jaar terug ingeleverd en nooit problemen mee gehad.
Heb me laten wijsmaken dat bmw het kan zien als je een powerbox had steken. Idd iets met de historie van inspuiting en turbo druk.
Iemand die ik ken, heeft dat gewoon tegen z'n dealer gezegd. Hij wou niet dat ze er zomaar een software update zouden over gooien. Waarom liegen als ze het toch zien?
Heb me laten wijsmaken dat bmw het kan zien als je een powerbox had steken. Idd iets met de historie van inspuiting en turbo druk.
Iemand die ik ken, heeft dat gewoon tegen z'n dealer gezegd. Hij wou niet dat ze er zomaar een software update zouden over gooien. Waarom liegen als ze het toch zien?
Ook al tegen mijn dealer gezegd dat de V70 gechipt is, en dat ze me het eerst moeten zeggen als er een software update is.
Kreeg gewoon als antwoord "Geen probleem, zullen het zeker laten weten dan".
We zullen eens zien, of de dealer nog zo vriendelijk gaat zijn als hij bv deels op zijn kosten een nieuwe versnellingsbak zou moeten plaatsen. Ik vrees ervoor.
Comment