Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtengeen idee waarom sommigen 46 updates hebben. meeste dat ik ooit gezien heb (was voor 1 probleem) is 6 keer totdat het goed was. Maar heb al vanalles zien voorbij komen: auto cruise verbetering, idle stability improvement, dpf regen logic improvement, dual mass flywheel improvement etc...
Dus de ECU blokkeren zodat er geen updates meer mogelijk zijn vind ik zeker niet ok, en ik ga ervan uit dat jullie toch ook graag de laatste versie hebben?
Blokkeren tegen schrijven hebben wij nog nooit gedaan. Dus updates kunnen steeds gebeuren. Blokkeren tegen lezen hebben wij wel al gedaan.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenVertel...
Waarom zijn er 47 versies van een bepaalde motor? Toch niet omdat het 46 keer niet goed was? Waarom zijn bepaalde versies identiek, maar zitten enkel de dpf codes op een andere plaats?
Nu ben ik benieuwd wat volgens u de reden is.
geen idee waarom sommigen 46 updates hebben. meeste dat ik ooit gezien heb (was voor 1 probleem) is 6 keer totdat het goed was. Maar heb al vanalles zien voorbij komen: auto cruise verbetering, idle stability improvement, dpf regen logic improvement, dual mass flywheel improvement etc...
Dus de ECU blokkeren zodat er geen updates meer mogelijk zijn vind ik zeker niet ok, en ik ga ervan uit dat jullie toch ook graag de laatste versie hebben?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJa dat is'em , maar volgens de meeste Nederlanders is da de enige ter wereld die een Renault kan chippen
Leave a comment:
-
Ja dat is'em , maar volgens de meeste Nederlanders is da de enige ter wereld die een Renault kan chippen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichtenmeeste tijd van het jaar op die Filipijnen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJe kan het natuurlijk ook makkelijker doen , ne bekende Renault tuner in Nederland blokkeert de ECU tegen herprogrammatie dus de garage kan geen updates meer doen,dus die heeft ook nooit klanten die terug komen voor een ( bijna gratis) aanpassing.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWat is daar nu goed aan . Als die gast morgen de deuren sluit sta je daar . Dat gaat de dealer ook merken en bye bye garantie.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenBen jij een BR klant ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenupdates van de fabrikant worden ook niet zomaar uitgebracht...
Waarom zijn er 47 versies van een bepaalde motor? Toch niet omdat het 46 keer niet goed was? Waarom zijn bepaalde versies identiek, maar zitten enkel de dpf codes op een andere plaats?
Nu ben ik benieuwd wat volgens u de reden is.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenBij BR Performance is dit altijd gratis......
Leave a comment:
-
updates van de fabrikant worden ook niet zomaar uitgebracht...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJe kan het natuurlijk ook makkelijker doen , ne bekende Renault tuner in Nederland blokkeert de ECU tegen herprogrammatie dus de garage kan geen updates meer doen,dus die heeft ook nooit klanten die terug komen voor een ( bijna gratis) aanpassing.
Leave a comment:
-
Je kan het natuurlijk ook makkelijker doen , ne bekende Renault tuner in Nederland blokkeert de ECU tegen herprogrammatie dus de garage kan geen updates meer doen,dus die heeft ook nooit klanten die terug komen voor een ( bijna gratis) aanpassing.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenEven een heel ander vraagje, klopt het dat een klant moet betalen om de software terug op een wagen te zeggen na een software update van de dealer?
Ik had het ergens gelezen, maar lijkt me toch straf dat dit klopt?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenEven een heel ander vraagje, klopt het dat een klant moet betalen om de software terug op een wagen te zeggen na een software update van de dealer?
Ik had het ergens gelezen, maar lijkt me toch straf dat dit klopt?
Leave a comment:
-
Guest repliedPas maar op met die updates dat er geen nieuwe beveiliging opzit en weer niet in kunnen.
Leave a comment:
Leave a comment: