Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hummer met vleugels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hummer met vleugels

Oorspronkelijk geplaatst door autoweek.nl
    De Duitse firma Geiger Cars heeft de Hummer GT gepresenteerd. De super-Hummer onderscheidt zich van de ‘gewone’ Hummer H2 door vleugeldeuren, klassieke blauw/oranje kleuren (een verwijzing naar Fords racesuccessen met de Ford GT40 in de jaren ’60) en 30 inch wielen.

Ook de motor is aangepakt door Geiger Cars: door de montage van een supercharger en een ander uitlaatsysteem heeft de Hummer GT een vermogen van maar liefst 556 pk. Het blok heeft een duizelingwekkend koppel van 765 Nm. Door dit vermogen bereikt de super-Hummer een topsnelheid van 225 kilometer per uur. De tuner heeft de SUV 100 mm verlaagd om de wegligging te verbeteren.
    De kolossale wielen zijn in combinatie met speciale Pirelli banden ook los te koop. In Duitsland kost een set 28.000 euro. Een speciaal ontwikkeld remsysteem kost 10.268 euro.
    In Duitsland kost de Hummer GT 133.990 euro.

bron:autoweek.nl

Comment

Wat een onding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
        Wat een onding.
        idem.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

De eerste Hummer H2 die ik wél een béétje leuk vind. Ik hoef echter de vleugeldeuren niet, en ook die verschrikkelijke wielen niet. Al de rest (Gulf-kleurtjes, motor, uitlaat, ophanging) vind ik zalig

Comment

Gulf kleuren kunnen van iets moois iets gewéldig moois maken, en nu ook van iets lelijks iets leuks...

Moh 30 inch
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Wat is de prijs van zo een bandje wel niet.

Comment

Ik heb nog bij zo'n band staat op Genève vorig jaar, op de stand van de constructeur. Stond geen prijs bij...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M

bron:autoweek.nl
                  Op deze foto vind ik 'm écht suuuupervét!! Wel die belachelijk grote velgen eraf. 22" is al mééér dan groot genoeg, ik zou zelfs waarschijnlijk naar maximaal 20" gaan, dan heb je nog een beetje band over.

Comment

Op een Hummer kan je toch gemakkelijk over de 20 gaan?

Quote van autoblog.nl:

"Van buiten vallen natuurlijk een drietal zaken op; de kleurstelling, de vleugeldeuren en de wielen. Het 30″ inch chroom is afkomstig van Pirelli (315/30 R 30) en kost 28.000,- euro. Een schijntje natuurlijk, maar mocht je toch wat willen downsizen dan biedt Geiger ook 20, 22, 24, 26 en 28 inch. Als extra kun je ook nog een speciaal ontwikkeld remsysteem kopen, a 10.268,- euro."

Comment

déjà vu...

Kleurtje is wel lekker

Comment

doet me denken aan deze beauty, stond in Spa tijdens de ferrari-days

Comment

Afgrijselijk. Hummer gone FUBAR...

gadver!
                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Verplaatst naar aftermarket & individualisering

Comment

FUBAR

Comment

precies m3 wielen

Comment

Soms ben ik toch blij in Europa te wonen... nu bijvoorbeeld!

Comment

Ik weet nog dat ik hier vorig jaar getypt had met iets gereden te heben op 28" en toen geloofde ze me zelfs niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                      Ik weet nog dat ik hier vorig jaar getypt had met iets gereden te heben op 28" en toen geloofde ze me zelfs niet.
                                      Met paard en kar op stap geweest?

Comment

Graaf!

Omdat het er zo heerlijk over gaat, ze zijn over de denkbeeldige lijn gesprongen en blijven lopen
                                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Working...
                                        X