Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook niet onbelangrijk : de prijzen.

Aanbevolen verkoopprijzen BBS Duitsland :

8,5Jx18" : € 701,80
    9Jx18" : € 713,40
    9,5Jx18" : € 725,00
    10Jx18" : € 759,80
    11Jx18" : € 817,80
    8,5Jx19" : € 841,00
    9,5Jx19" : € 858,40
    10Jx19" : € 870,00
    11Jx19" : € 933,80
    8,5Jx20" : € 1.110,12
    9,5Jx20" : € 1.003, 40
    10,5Jx20" : € 1.038,20

Niet écht goedkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
      Op een witte zouden gouden velgen ook wel knap zijn.
      Ik dacht net hetzelfde. Misschien een béétje very pimp, maar wel ultra-lekker.

Mijn droom : een witte CSL (bestaat niet, maar bon, allez toch niet voor privé-klanten) met zo'n BBS LM.

Misschien geen LM velg, maar toch BBS geloof ik

Comment

• Idd ze zijn niet goedkoop , heb vandaag een offerte gekregen voor de BBS Challenge en een kleine 80.000 Bfr voor een set met banden alles inbegrepen .

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Enkel nog een andere buitenkleur en is het dan je droom SLK , gTa ??

Comment

• Bron : www.indendesign.de

Comment

• Seit über 25 Jahren Ihr Spezialist für Kompletträder & Felgen Gerne beantworten wir Ihnen Fragen zur Umrüstung, oder nennen Ihnen einen Händler in Ihrer Nähe. Wir haben für Sie Sommer- und Winter-Komplettradsätze, Fahrwerke sowie Spurverbreiterungen im Programm.

Comment

• Zeer domme vraag: maar heb nog nooit prijzen van velgen gezien, maar das per stuk waarschijnlijk ?

Zo ja das wel EXTREEM duur vindek dan. Zijn alle velgen zoo duur?

GreetZ

Comment

• En nu we toch bezig zijn met debiel over te komen...waar staat die #J voor, die voor het aantal inch staat?

GreetZ

Comment

• Zouden dees nie subliem staan onder een oude BMW 6-serie?? (17 duims ofzo)

Comment

• Eventjes fotos plaatsen van de LMs op de Corrado van een maat. Hij heeft ze zelf helemaal gepolijst.

Eerst verf afbijten.

Na heel veel schuren (met verschillende grofheid) en dan polijsten, bekom je dit.

Gemonteerd op Corrado.

Koen die beker in ontvangst neemt voor Best of Wheels :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gwyllion

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
                          Idd ze zijn niet goedkoop , heb vandaag een offerte gekregen voor de BBS Challenge en een kleine 80.000 Bfr voor een set met banden alles inbegrepen .

De eerste zijn BBS LM. Schitterende wagen trouwens, very impressive met die omhoog scharnierende deuren.

De tweede foto toont echter een velg die goed lijkt op de BBS LM, maar er geen is. Ik denk dat 't de bij BBS vervaardigde Inden Design velg is.

- EDIT -

Ik begin zelfs te twijfelen of de velgen op de eerste foto ook wel echte BBS LM zijn. 'k Vermoed dat 't ook die Inden velgen zijn. Zou logisch zijn, aangezien het dezelfde wagen betreft en zo.

Toch : op de eerste foto lijken ze héél erg hard op echte LM, maar op de tweede foto zie je overduidelijk dat het géén LM zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
                            Enkel nog een andere buitenkleur en is het dan je droom SLK , gTa ??

Inderdaad, goed opgelet !!

Een groene buitenkleur (al zou ik deze zwarte ook wel willen), en een SLK 350 of 't is een no go.

Maar euhm, wél met BBS LM velgen, deze op de foto zijn géén BBS LM's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                              Da's, als ik me niet vergis, géén BBS Le Mans, maar een (mooie) namaak ervan.
                              Dat dacht ik ook al.Da spaken lijken wat te dik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                Zeer domme vraag: maar heb nog nooit prijzen van velgen gezien, maar das per stuk waarschijnlijk ?

Zo ja das wel EXTREEM duur vindek dan. Zijn alle velgen zoo duur?

GreetZ
                                Kwaliteit kost geld.

Je hebt duidelijk goedkopere BBS ook, en ook nog veel duurdere.

Comment

• @ gwyllion: had de foto's al s op cleaned zien staan, echt prachtig die gepolierde LM's !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                    En nu we toch bezig zijn met debiel over te komen...waar staat die #J voor, die voor het aantal inch staat?

GreetZ
                                    Da's de Duitse notatie, 'k weet het ook niet onmiddellijk.

8Jx17" -> wordt vaak zo genoteerd in Duitsland

Comment

• Comment

• Comment

• Ik kan er niet aan doen maar ik vind dit echt lelijk velgen
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Working...
                                          X