Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik rij zaterdag eens naar http://www.debels.be/
Hebben daar goeie prijzen voor banden, hopelijk kan ik daar iets leuks in de wacht slepen met velgjes bij..
Idem, soms. Ge moogt niet al uw eieren in één mand leggen, en het gebeurt dat 'ie ook 'es duidelijk niet de goedkoopste is, soms. Rubonit is niet zelden goedkoper voor banden. En velgen vind je 100% zeker goedkoper op ebay.de, maar hey zelf banden moteren in uwe keuken middels wat lepels en een oestermes: 't is ni zo simpel.
Ik rij zaterdag eens naar http://www.debels.be/
Hebben daar goeie prijzen voor banden, hopelijk kan ik daar iets leuks in de wacht slepen met velgjes bij..
Als ge dan toch in Deinze zit....op een kilometer daarvan zit Vandewege (op de kouter, shell tankstation), voor A-merk banden (Michelin, Pirelli, ...) is deze nog net iets voordeliger, maar niet voor de overige merken....Heb met beide bedrijven ervaring
Als ge dan toch in Deinze zit....op een kilometer daarvan zit Vandewege (op de kouter, shell tankstation), voor A-merk banden (Michelin, Pirelli, ...) is deze nog net iets voordeliger, maar niet voor de overige merken....Heb met beide bedrijven ervaring
Degezelle zou ook in banden en velgen doen (ook op kouter gelegen), doe ik ze meteen alle 3
Q Team, de groepering van Verviers Pneus, Lambrecht en VDK. Een van de grootste netwerken van België met meer dan 90 verkooppunten. Altijd goeie service gekregen
Misschien iets duurder dan anderen, maar je krijgt een heel goede en persoonlijke service. En ze weten hoe ze op een veilige manier moeten omgaan met velgen e.d. Wat bij sommige auto5 toestanden wel eens anders is...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment