Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bon Jovi sticker Golf III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bon Jovi sticker Golf III

Hallo iedereen

Via deze wil ik een oproep doen of er toch niemand 1 sticker, kleur zwart heeft van 'Bon Jovi', zoals die stickers destijds op de speciale reeks van de Golf III zich bevond.

Als fan van de groep had ik langs weerzijden van mijn Polo deze stickers op de C stijl gekleeft. Door een vrij zwaar ongeval onlangs is de volledige linkerkant van de wagen herspoten, waardoor de sticker ook weg is langs deze kant.

Alvast bedankt voor de info!

Groetjes
    2009 Toyota Auris 'Edge' 1.4 D4-D
    2006 Toyota Corolla 'Sportline' 1.4 D4-D

Das een reeks van 1996 al weer

Rolling Stones Fans kunnen dit topic misschien ook volgen

Veel succes met je zoektocht, zal niet gemakkelijk zijn.

Comment

In ieder geval respect, origineelste vraag sinds tijden

Good luck!

Comment

vraag eens bij een volkswagendealer.
        Maar vrees dat je het veel gaat betalen daar. beste oplossing is gewoon bij een bestickeringsfirma gaan (reklamebedrijf) en deze laten namaken. kost je een paar euro's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          vraag eens bij een volkswagendealer.
          Maar vrees dat je het veel gaat betalen daar. beste oplossing is gewoon bij een bestickeringsfirma gaan (reklamebedrijf) en deze laten namaken. kost je een paar euro's
          Idd, heb ik destijds voor mijn Metallica logo ook laten doen .
          The new scary guy was en wsl nog steeds niet te vinden, gewoon logo meegenomen en laten namaken, met dit als resultaat. Denk dat ik er destijds ergens 30€ aan gegeven heb, de volledige zonneband dan.

Last edited by ; 19/02/2008, 19:28.

Comment

Via VW zelf, is deze sticker niet meer te verkrijgen. Deze kostte indertijd zo'n 12 EUR.
            Inderdaad een goede tip, ik denk dat ik wel eens zal langsgaan bij een 'stickeringsfirma'.

Tks
            Tommy

Comment

Ik heb uiteindelijk voor de meest simpele oplossing gekozen:
              sticker op de andere C-stijl verwijderd.

Ik had er eerst wat schrik van, deze kleeft er al bijna 10 jaar op.

Maar enkele minuten haardroger en nadien mooi waxen hebben wonderen gedaan.

'k Heb uiteindelijk de POLO badge op de kofferklep ook maar direct verwijderd, veel netter zo.

Comment

Working...
              X