Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Performance Parts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
    Waar heb je dit laten doen? Weet er iemand of je ook de handgrepen in alcantara kan krijgen? Heb dat vandaag gezien bij een X6 en voelde echt zalig aan!
    gewoon te bestellen bij de BMW dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ah, oei, ik was verkeerdelijk in de veronderstelling dat het gedeelte rond de knopjes en de onderste spaakafdekking in 2 delen was. Is blijkbaar één deel. Dus alles is alcantara. 't Is dat wat ik (in combinatie met het alcantara stuurwiel zelf) niet zo knap vind, wordt téveel alcantara dan (vind ik). Hier, ça va nog!
      ik dacht dat je die kleine randjes rond de knopjes bedoelde
      had al zo'n gedacht: da moet toch een extreem vervelend prulwerkje zijn om zoiets te vervangen!!

Comment

• Awel!

Gaat ge nog spulletjes van BMW Performance plaatsen, of blijft 't hierbij?

Comment

Awel!

Gaat ge nog spulletjes van BMW Performance plaatsen, of blijft 't hierbij?
          die velgen zijn wel erg vet he :-)
          maar dat wordt weer zo'n aanslag op men rekening haha!
          ik zal zien na de winter, men zomerbanden zijn nu op aan de voorzijde, maar achter kan ik nog wel 15.000 km doen denk ik...
          ik heb deze einzer nu 2j en over een jaar of 3/4 wil ik waarschijnlijk ook een andere wagen kunnen kopen...

Comment

• Weet er iemand of BMW ook een handrem in alcantara heeft?

Ik heb nu een Alcantara stuurtje besteld en er komt ook de Performance pook in, maar natuurlijk zou een alcantara handgreep er mooier bij passen dan m'n geperforeerd exemplaar.
            Senna, Driven To Perfection

Comment

• moet je daar lang op wachten? of is dat zoals gewone onderdelen? mss dat er onder de kertsboom nog wel een pookje kan dan

Comment

• Dat kan zijn dat je dat redelijk snel hebt, het kan ook zijn dat het lang duurt ( 2 weken),
                zulke delen hebben ze zeker niet op stock... en komen bijna altijd rechtstreeks vanuit het toeleveringsbedrijf...
                Vb, ik heb 2x de velgen moeten bestellen ( accidentje) en telkens lagen de voorste velgen na 3 dagen al bij de dealer, en de achterste stonden steeds in back-order .. dat nam dan ong 2 weken in beslag...

Comment

• Hier bij den dealer staat er ook een bmw 1 hatch int grijs met performance line erop. of er alles op zit weet ik ni direct maar hij had alleszins de carbon diffuser, spoilertje, velgen en de iets donkere achterlichten.

eecht super strak! bij Beliën stond in september ook ne witte 1 coupé volledig in performance line.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zjerre Bekijk Berichten
                    Hier bij den dealer staat er ook een bmw 1 hatch int grijs met performance line erop. of er alles op zit weet ik ni direct maar hij had alleszins de carbon diffuser, spoilertje, velgen en de iets donkere achterlichten.

eecht super strak! bij Beliën stond in september ook ne witte 1 coupé volledig in performance line.
                    heb je het toevallig over garage Schillebeekx in Lommel?

Comment

• Het laatste gerucht is dat BMW Performance chip tuning gaat leveren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roller Bekijk Berichten
                        Het laatste gerucht is dat BMW Performance chip tuning gaat leveren
                        Dat zou te gek zijn, met BMW garantie uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roller Bekijk Berichten
                          Het laatste gerucht is dat BMW Performance chip tuning gaat leveren
                          dat zou mij sterk verbazen..

Comment

• Sommige autoconstructeurs doen het al, dus waarom niet.

Comment

• Dat gerucht dateert al van een eind terug, ik heb 't ook al opgevangen en ik dacht dat 't hier ook al op 't forum is vermeld. Ik geloof het graag, en 't zou me verwonderen mochten ze er nog lang mee wachten.

Comment

• gaat dat dan op elk model beschikbaar worden?
                                De prijs zal er natuurlijk wel weer naar zijn... (dit zal je dan ook wel moeten aangeven aan de verzekering net zoals een andere chiptuning i suppose?)

Comment

• BMW PP 19" op E93

Comment

BMW PP 19" op E93

Oei, de wagen lijkt een meter te lang...

Comment

• Idd. Ik vind de velgen ook te sportief voor de cabrio. Ze passen beter op een Coupé mét M Sportpack.

Comment

• FENOMENAAL, check die velgen... Iemand een idee naar de richtprijs excl. banden?
                                        Spoiler en blijkbaar een lichtjes veranderde performance steptronic wil ik ook wel..
                                        -

Comment

Working...
                                        X