Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Performance Parts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW PErformance... Wat een zet!

Die afdekplaatjes van de radio, airco, ... zouden ook in carbon moeten! (zoals in de 6)

Comment

• En ? Wat geven die remmen ?

Ben er ook voor aan het zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        En ? Wat geven die remmen ?

Ben er ook voor aan het zien
        Kweet er van dat ge er ook voor aant zien zijt.

Ik heb zo nog niet echt tot het uiterste getest maar heb wel al gevoeld dat het remmen directer gebeurd.

Comment

• *jaloehoers*

Zalige mod, E90driver!! Van zodra je wat meer feedback kan geven: zéér graag. Heb je je auto voordien ook op circuit gereden? Mij interesseert vooral het feit of ze (een pak) meer uithoudingsvermogen hebben bij zeer intens gebruik (circuit dus).

Congrats!!

Comment

• Die remmenset wil ik ook wel !!!

Q? : worden er officiele attesten afgeleverd voor de remmenset en het stuurke??

OF moet je als je naar de keuring gaat het telkens (laten) demonteren??

M.J.J.

Comment

• Naar verluidt levert BMW Belgium inderdaad een attest af dat de gemonteerde remmen OEM zijn, en dus (minstens) evenwaardig aan het standaardsysteem.

Mij bevreemdt het wél dat BMW Belgium dat wél mag, en een merk zoals b.v. Brembo niet. Maar bon, 't zal wel kloppen zeker?

Comment

• Iemand de bmw performance velgen al in het echt gemonteerd gezien?

Hoe komen de velgen optisch? komen deze iets meer naar buiten dan "normale" velgen van bmw , en dus meer gelijk met de kas?
                tis voor te weten of ik ga moeten spaceren of niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
                  Ik heb mijn eerste performance line upgrade er op zitten

Zo zalig !

Comment

• Ik wil die remmen ook

Comment

• Dit op een Phoenix gele...

Comment

• De performance velgjes zijn sinds gisteren in men bezit,
                        en ik kan hier wel melden dat ze, niet enkel estetisch mooi zijn, maar ook nog is enorm licht zijn...
                        Ze zijn makkelijk per velg 2 kg lichter dan men originele 17" velgen...
                        Qua stuurgevoel echt een wereld van verschil tov men 17" M-pack velgen

een wissel die dus dubbel en dik zen geld waard is

Comment

• Ze zouden inderdaad zeer licht moeten zijn, ondanks 't feit dat ze niét gesmeed zijn (wie was het nou weer die daarop verklaarde dat ze rubbish zouden moeten zijn?). Het verschil in stuurgevoel dat je ervaart, ligt quasi 100% aan de andere banden die je hebt steken, en niet aan het gewicht van de velgen. 2 kg verschil per velg voel je als "leek" (zijn we hier allemaal, niet verkeerd opnemen) helemaal niet makkelijk, 't is enkel goed voelbaar bij 't insturen van bochten aan hoge snelheid, de precisie en vooral 't stuurgevoel neemt nog wat toe. Maar aangezien je nu ook nieuwe banden (non-runflat) hebt zitten en het verschil in rijgedrag minstens voor 95% door die banden zal worden uitgemaakt...

Sowieso : nice one. Zie je wel dat 'n '1 écht goed kan rijden?

Comment

• foto's staan in men topic gTa

moet morgen terug naar geel
                            dan zet ik ze is op de weegschaal tov van men oude velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                              foto's staan in men topic gTa

moet morgen terug naar geel
                              dan zet ik ze is op de weegschaal tov van men oude velgen
                              Propere velgen.. man man, jammer dat het een firmawagen is die van mij (of misschien maar beter zo voor de bankrekening). Wat ben je nog van plan met die van jou Odan.be ?

Comment

• Morgen komen nog stalen remleidingen en AP Racing blue remolie en EBC red stuff blokjes rondom,
                                De volgende mod op het rijwielgedeelte is prolly de ophanging.. maar das voor volgend jaar

Nu ben ik aan het twijfelen of ik die performance streep dan wel of niet ga laten hangen...

Comment

• Racing Blue is van ATE, niet van AP.

Comment

• just, gTa, dank u voor me op men fout te wijzen :p

Comment

• Waarvoor steekt gij eigenlijk straffere remmen? Gij gaat toch niet op circuit rijden met uw auto? En op de openbare weg is het schier onmogelijk om het remsysteem te overbelasten...

Comment

• Ik heb al 4 circuitsessies achter de rug..
                                        in september dacht ik naar croix te gaan
                                        en de ring daar ben ik ook ni vies van

Comment

• Met je 120d? Waar dan? Heb daar precies nooit iets van gelezen!

Ring -> akkoord, kan je daar goed gebruiken. Maar ik ga daar niet meer om sportief te rijden, hooguit voor een sightseeing-rondje.

September Croix? Hmmm. Hou je wel in, hè. Geen brokken!

Comment

Working...
                                          X