Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zalige mod, E90driver!! Van zodra je wat meer feedback kan geven: zéér graag. Heb je je auto voordien ook op circuit gereden? Mij interesseert vooral het feit of ze (een pak) meer uithoudingsvermogen hebben bij zeer intens gebruik (circuit dus).
Iemand de bmw performance velgen al in het echt gemonteerd gezien?
Hoe komen de velgen optisch? komen deze iets meer naar buiten dan "normale" velgen van bmw , en dus meer gelijk met de kas?
tis voor te weten of ik ga moeten spaceren of niet
De performance velgjes zijn sinds gisteren in men bezit,
en ik kan hier wel melden dat ze, niet enkel estetisch mooi zijn, maar ook nog is enorm licht zijn...
Ze zijn makkelijk per velg 2 kg lichter dan men originele 17" velgen...
Qua stuurgevoel echt een wereld van verschil tov men 17" M-pack velgen
een wissel die dus dubbel en dik zen geld waard is
Ze zouden inderdaad zeer licht moeten zijn, ondanks 't feit dat ze niét gesmeed zijn (wie was het nou weer die daarop verklaarde dat ze rubbish zouden moeten zijn?). Het verschil in stuurgevoel dat je ervaart, ligt quasi 100% aan de andere banden die je hebt steken, en niet aan het gewicht van de velgen. 2 kg verschil per velg voel je als "leek" (zijn we hier allemaal, niet verkeerd opnemen) helemaal niet makkelijk, 't is enkel goed voelbaar bij 't insturen van bochten aan hoge snelheid, de precisie en vooral 't stuurgevoel neemt nog wat toe. Maar aangezien je nu ook nieuwe banden (non-runflat) hebt zitten en het verschil in rijgedrag minstens voor 95% door die banden zal worden uitgemaakt...
Sowieso : nice one. Zie je wel dat 'n '1 écht goed kan rijden?
moet morgen terug naar geel
dan zet ik ze is op de weegschaal tov van men oude velgen
Propere velgen.. man man, jammer dat het een firmawagen is die van mij (of misschien maar beter zo voor de bankrekening). Wat ben je nog van plan met die van jou Odan.be ?
Morgen komen nog stalen remleidingen en AP Racing blue remolie en EBC red stuff blokjes rondom,
De volgende mod op het rijwielgedeelte is prolly de ophanging.. maar das voor volgend jaar
Nu ben ik aan het twijfelen of ik die performance streep dan wel of niet ga laten hangen...
Waarvoor steekt gij eigenlijk straffere remmen? Gij gaat toch niet op circuit rijden met uw auto? En op de openbare weg is het schier onmogelijk om het remsysteem te overbelasten...
Comment