Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Performance Parts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Daar komt een shift indicator op, G- krachten, ... en nog wat dingen. Ik probeer het snel nog eens op te zoeken.
    lap time, water en olie temperatuur zou er ook mee weer te geven zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veracious Bekijk Berichten
      lap time, water en olie temperatuur zou er ook mee weer te geven zijn...
      Thx, ik was het vergeten opzoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Een wagen die daar tentoongesteld wordt, en zeker zo'n model is op 2 weken tijd 10 jaar oud wat het gebruik betreft.
        Ik schatte het eerder een 1 jaar in, maar indien 10, dan is het gerechtvaardigd.

De remmen en de versnellingspook lijken me wel leuk.

Comment

BMW is goed bezig

Comment

http://www.1addicts.com/goodiesforyou/pp1b.PDF
            Last edited by ; 31/01/2008, 13:55.

Comment

Not Found

The requested URL /goodiesforyou/pp1a.pdf was not found on this server.

Comment

Welke foto's stonden er in de openingspost... Ik zie niets...

Comment

site efkes offline. Morgen up denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                    site efkes offline. Morgen up denk ik
                    Nope...
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Comment

Het stuur vind ik tof en de carbon trim..Heb al zitten denken om onze cabrio carbon trim bij bmw te bestellen omdat dat in een cabrio veel afziet door het openliggend dak en je dan beter direkt de beste kwaliteit neemt met garantie ipv after market.

stuur hier te zien
                        Er zitten led in 5 per kant in de uitsnijding links rechts van het bovenstuk dat uitgesneden is (wat een zin)
                        Die leds lichten op met de versnellingen of toerental die je neemt dacht ik.
                        Last edited by ; 27/06/2010, 18:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                          Not Found

The requested URL /goodiesforyou/pp1a.pdf was not found on this server.
                          Link is veranderd: http://www.1addicts.com/goodiesforyou/pp1b.PDF (right click - save target as)
                          My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Dit is de perfectie!

Ben echt benieuwd wat voor een geluid daar uitkomt..

Comment

Dat pookje is vb niet alleen een pookje: je hebt het pookje dat zwaarder is, het zakje in alcantara en een 25% kortere stang dus eigenlijk is het een echte short shifter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                Dat pookje is vb niet alleen een pookje: je hebt het pookje dat zwaarder is, het zakje in alcantara en een 25% kortere stang dus eigenlijk is het een echte short shifter.

BMW maakt terug zalige wagens..

Comment

Die performence line is wel duur. Vb zo een carbon stang bij de bmw dealer met btw reken op 1200 a 13OO euro . In vergelijking met een gewone strut bar van 3 a 4OO euro is dat wel hmm hmm

Comment

waar haal je die prijzen? ik heb wel die pdf afgedrukt , maar daar staan alleen de produktnummers... die remmenkit is bij mij een echte winner...

en die zwart/grijze op de zijde van de wagen ook eig, is dat ook van de performance line?

Comment

omdat pmmeke die stang al zitten heeft.
                                      hij zal de bijhorende factuur wel al ontvangen hebben ook waarschijnlijk.

Comment

lol ? als ik bij jorssen nog maar ging horen naar de catalogus van performance parts, dan gaven ze me de standaard folder van den 1reeks mee... van performance line hadden ze nog ni gehoord....laat staan prijzen...

Comment

Inderdaad bij ons ook. Ik heb zelfs deze pdf moeten forwarden naar de bmw dealer. De strut bar weet ik zeker omdat ik eerst bij bmw prijs was gaan vragen en ze na navraag 12OO euro vertelden.

Onze strut bar komt van Bmw Usa omdat ik niet kon wachten. Alle prijzen zijn gekend eind februari bij de bmw dealers. Er wordt een campagne rond gelanceerd ook dan.
                                          Beetje geduld nog.

Remmen zijn indeed cool maar ik denk dat je aftermarket daar meer waarde krijgt voor uw geld: Brembo, motiv, stoptech, XYZ zijn bekende aftermarket fabrikanten. De bmw performence line komt ook van Brembo hoor maar met een extra marge erop en van een goedkoper ontwerp dan de grand toerismo marchandise van Brembo. Hopelijk verleend bmw ook attesten bij hun performance line dan mag je ze laten zitten voor de keuring.

Dat zwart grijze is geen sticker denk ik maar carroserie werk maar ik kan het niet beoordelen op de foto.

Ps Brembo voor en achteraan kosten poen dus verschiet niet van de prijzen; ik schat 8000 euro minstens voor de remmen voor en achter. Als het minder is zou het me verwonderen.
                                          Last edited by ; 31/01/2008, 18:52.

Comment

Working...
                                          X