Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Performance Parts
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door veracious Bekijk Berichtenlap time, water en olie temperatuur zou er ook mee weer te geven zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenEen wagen die daar tentoongesteld wordt, en zeker zo'n model is op 2 weken tijd 10 jaar oud wat het gebruik betreft.
De remmen en de versnellingspook lijken me wel leuk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
The requested URL /goodiesforyou/pp1a.pdf was not found on this server.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtensite efkes offline. Morgen up denk ikMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
-
Het stuur vind ik tof en de carbon trim..Heb al zitten denken om onze cabrio carbon trim bij bmw te bestellen omdat dat in een cabrio veel afziet door het openliggend dak en je dan beter direkt de beste kwaliteit neemt met garantie ipv after market.
stuur hier te zien
Er zitten led in 5 per kant in de uitsnijding links rechts van het bovenstuk dat uitgesneden is (wat een zin)
Die leds lichten op met de versnellingen of toerental die je neemt dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenNot Found
The requested URL /goodiesforyou/pp1a.pdf was not found on this server.
My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenDat pookje is vb niet alleen een pookje: je hebt het pookje dat zwaarder is, het zakje in alcantara en een 25% kortere stang dus eigenlijk is het een echte short shifter.
BMW maakt terug zalige wagens..
Comment
-
Inderdaad bij ons ook. Ik heb zelfs deze pdf moeten forwarden naar de bmw dealer. De strut bar weet ik zeker omdat ik eerst bij bmw prijs was gaan vragen en ze na navraag 12OO euro vertelden.
Onze strut bar komt van Bmw Usa omdat ik niet kon wachten. Alle prijzen zijn gekend eind februari bij de bmw dealers. Er wordt een campagne rond gelanceerd ook dan.
Beetje geduld nog.
Remmen zijn indeed cool maar ik denk dat je aftermarket daar meer waarde krijgt voor uw geld: Brembo, motiv, stoptech, XYZ zijn bekende aftermarket fabrikanten. De bmw performence line komt ook van Brembo hoor maar met een extra marge erop en van een goedkoper ontwerp dan de grand toerismo marchandise van Brembo. Hopelijk verleend bmw ook attesten bij hun performance line dan mag je ze laten zitten voor de keuring.
Dat zwart grijze is geen sticker denk ik maar carroserie werk maar ik kan het niet beoordelen op de foto.
Ps Brembo voor en achteraan kosten poen dus verschiet niet van de prijzen; ik schat 8000 euro minstens voor de remmen voor en achter. Als het minder is zou het me verwonderen.
Comment
Comment