Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb die niet zelf gedaan maar ik heb die gevonden op het internet:
Ik vind het niet zo goed gedaan,vooral met die blauwe weg,die uitlaten en de spoiler kan ik nog goedkeuren.Wat vinden jullie ervan?
Zou er iemand met photoshop deze rooster is willen vervangen door een rooster zoals op een C,E of S, want ik zou het liever met zo'n rooster gezien hebben.
Kan iemand eens een Peugeot 407 onderhanden nemen ?
Bovenste grill met logo weghalen en andere mistlampen ipv de huidige ?
Heb gezocht naar een foto (resolutie minstens 800x600) van de 407, maar 'k vond er geen. 'k Heb geprobeerd een screen capture te nemen van de flash-presentatie op peugeot.fr, maar dat leverde geen aanvaardbaar resultaat op.
Met andere woorden : als je me een goeie foto geeft van de 407, dan maak ik er werk van.
Willen we niet eens een wedstrijd doen om te ont-tunen ? Ik post een foto van een foto die erg onder handen genomen is met photoshop en de experts hier proberen hem zo goed mogelijk terug naar het origineel te brengen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Heb gezocht naar een foto (resolutie minstens 800x600) van de 407, maar 'k vond er geen. 'k Heb geprobeerd een screen capture te nemen van de flash-presentatie op peugeot.fr, maar dat leverde geen aanvaardbaar resultaat op.
Met andere woorden : als je me een goeie foto geeft van de 407, dan maak ik er werk van.
Comment