Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wou ik wel probere maar het risico op virussen was te groot vond ik op Kazaa
powersun79
Ik ben gaan zien en in de zaak nie ver van ons was het 1255 EUR, ik ken iemand die da heeft gekocht ma nu copies van maakt om te verkope tegen een prijs van 150 EUR
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Kan er mij iemand nog eens de link zeggen naar de tutorial waarmee je auto's kan leren photoshoppen(verlagen, grotere velgen enzo...)?
Hij staat ergens op het forum maar ik vindt hem niet meer terug
Kan er mij iemand nog eens de link zeggen naar de tutorial waarmee je auto's kan leren photoshoppen(verlagen, grotere velgen enzo...)?
Hij staat ergens op het forum maar ik vindt hem niet meer terug
Niet van mij hoor.
Niet naar de detailafwerking kijken.
Gewoon even in gedachten voorstellen:
knippen en plakken in lege browser voor duidelijker beeld.
Niet van mij hoor.
Niet naar de detailafwerking kijken.
Gewoon even in gedachten voorstellen:
knippen en plakken in lege browser voor duidelijker beeld.
Comment