Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
plaats daar BORBET T's onder en die is af.
(als iemand die toevallig staan heeft met een steek die past op een e30, of iets 'kom-achtig' 15-16" dan pm je me maar )
gij zijt oek wel e gastjen da pijst dattem alles kan me photoshop zenne tenigste wa ge kunt is uw letters desaturaten en het een ander kleurken geven gvd
zegt dan gewoon dat zijn banden wa teveel opvallen, dattem beter alleen de jant uitknipt en vergroot ipv hem derek te gaan afbreken assh*le ...
GOD
gij zijt oek wel e gastjen da pijst dattem alles kan me photoshop zenne tenigste wa ge kunt is uw letters desaturaten en het een ander kleurken geven gvd
zegt dan gewoon dat zijn banden wa teveel opvallen, dattem beter alleen de jant uitknipt en vergroot ipv hem derek te gaan afbreken assh*le ...
GOD
@480 turbo
Slechte wazige beginpic vindk =p
maar anders valt het goed mee ! juist uw ruiten zijn iets te donker, iets te onrealistisch.
Oh uw kleverkes zou je een beetje minder opacity moeten zetten en misschien zwart maken (ma das uw keuze)
Comment