Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staat het niet in het reglement dat de forumnaars alsook hun wederhelften moeten onzichbaar gemaakt moeten worden op foto's
GreetZ
2. Bij het plaatsen van foto's en / of artikels van andere websites, plaats je de nodige copyright informatie. Dit is "Netiquette". Bij het niet plaatsen van deze informatie kan je 'reply' verwijderd worden.
Ik neem aan dat de klucht niet is overgekomen.
GreetZ
Welke klucht?
Bedoel je de clue of de pointe? Was dat met sarcasme gezegd die post?
Ah k bedankt , maar ik zie mijn foto nu wel ,da zal waarschijnlijk zijn omdak hem op mijn HD staan heb ...
Normaal zetk hem op mn site, maar daar kank pas volgende week aan.
Oh , hier wat specs : Bmw 5.30 D
°voorbumper van nen Audi RS6 +
°sideskirt van nen Honda civic type R '03
°achterbumper van ne Porsche 911
°graphics : custom
°bonnet : carbon
°gecleaned
°enneuh vraagt het mij ..
Oh , hier wat specs : Bmw 5.30 D
°voorbumper van nen Audi RS6 +
°sideskirt van nen Honda civic type R '03
°achterbumper van ne Porsche 911
°graphics : custom
°bonnet : carbon
°gecleaned
°enneuh vraagt het mij ..
als dat carbon is ben ik de paashaas
dat is gewoon grijs gemaakt met "desadurate"
Kan er iemand me helpen om die fout uit mn shop te halen, alvorens ik kan doordoen moet die oneffenheid rond de 2e deur weggewerkt worden. Kunt u ze dan mailen of terug hier posten of ergens anders?
Dit noemen ze dan photoshoppen :p iemand anders het werk laten doen
Tis meer de bedoeling da je da zelf doet he man , en ik snap al niet wat er nu juist moet gebeuren eigelijk..
Vergeet niet dat je ook de voorste stijl van de achterdeur moet maken aan de "achterkant" (niet-zichtbare kant) van de Maybach ... Gezien het perspectief
Edit: Overigens, wat me een beetje stoort, is dat boven het stuk dat je er tussen geplakt hebt, er een soort "zuil" is naar boven toe, op de achtergrond ... Niet bijzonder mooi Je zet 'm uiteindelijk dus beter op een andere achtergrond, denk ik
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Tis meer de bedoeling da je da zelf doet he man , en ik snap al niet wat er nu juist moet gebeuren eigelijk..
Nja dit is nog niet tunen, maar wilde er een lange sportieve versie van maken. Dus ben ik hem nu eerst langer aan het maken voordat ik hem sportief maak. Maar ik heb reeds geprobeerd op die oneffenheden rond de deurstijl weg te werken maar het lukt me niet. Dus vraag ik of iemand van jullie me kan helpen. Daarom is het toch een forum voor mensen te helpen in plaats van af te kappen.
@alex, bedankt had er nog niet aan gedacht, maar de ruiten worden toch geblindeerd dus zie je het mss niet of toch minder, ik zal zien wat ik doe.
Nja dit is nog niet tunen, maar wilde er een lange sportieve versie van maken. Dus ben ik hem nu eerst langer aan het maken voordat ik hem sportief maak. Maar ik heb reeds geprobeerd op die oneffenheden rond de deurstijl weg te werken maar het lukt me niet. Dus vraag ik of iemand van jullie me kan helpen. Daarom is het toch een forum voor mensen te helpen in plaats van af te kappen.
@alex, bedankt had er nog niet aan gedacht, maar de ruiten worden toch geblindeerd dus zie je het mss niet of toch minder, ik zal zien wat ik doe.
Jah lol afkappen ..
Das gewoon het principe van het "pictunen" vind ik ..
En jij weet hoe het uiteindelijke resultaat moet zijn, dus waarschijnlijk gaan de anderen het anders uitvoeren als jij wou..
Comment