Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan je in Photoshop een bepaalde kleur vervangen door een andere kleur? (op staal, dus niet gewoon met variations)
Maar dan met automatisch alle variaties en schaduwen enzo...
Dus dat ik bvb op de wagen 1 punt selecteer, en zeg, dit punt moet deze kleur worden, en alle punten daarrond, moeten ook die kleur worden, maar met de nodige schakeringen die in het origineel ook zit
Die touring is een 330 xi, een xi ligt ongeveer 2 cm hoger dan de standaard opgehangen 3 reeks, een 3 met M-ophanging ligt 2 cm lager dan de standaardophanging.
Een verschil van 4 cm dus, mijn touring heeft ook een M-ophanging en die ligt net zo hoog (of laag) als de gefotoshopte 330 xi, het ziet er m.a.w. erg waarheidsgetrouw uit.
Kan er bij deze iemand de grijze muis nog grijzer maken door klinken, bumpers ed in koetswerkkleur te steken? Ook mag hij voozien worden van mooie 17".
Thx! Een volledig zwarte mag je er ook eens van maken.
Ben benieuwd.
Ik wil Austin Healey ni bespotten, ik zag op een of andere manier onlangs een gelijkenis tussen de twee wagens, en ik wou eens weten hoe het er zou uitzien.
Comment