Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Logo kapjes velgen afhalen zonder velg van wagen te halen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

bij porsche is het makkelijk , er zitten 2 gaatjes in , waar je dan een haakje kan infrutsellen en dan gewoon eraf trekken.
    Anders zal je idd het wiel er moeten afhalen...

Comment

Ik ga op veilig spelen en wanneer ik tijd heb al de velgen er eens afhalen

Bedankt voor de reacties!

Comment

'k Weet niet meer precies van welk merk ze zijn, maar je kan in de betere kantoorbenodigdhedenwinkel, en waatschijnlijk ook wel in de EuroShop o.i.d., van die "buddy's" kopen, dat zijn rechthoekige tweezijdig klevende strips die bedoeld zijn om stuff tegen de muur te plakken. Eens geplakt komen ze quasi niet los (dus trekken van de muur weg), maar je verwijdert ze wel makkelijk door ze dwars te trekken (dus evenwijdig met de muur, naar beneden b.v.), en ze laten geen sporen na.

Mocht je nou 'es 3 van die dingetjes op die velgkapjes kleven (één in elk "gat" van de mercedes-ster) en daar bovenop iets anders met 'n handvat zodat je goed kan trekken?

't Is maar een ideetje, hè.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          'k Weet niet meer precies van welk merk ze zijn, maar je kan in de betere kantoorbenodigdhedenwinkel, en waatschijnlijk ook wel in de EuroShop o.i.d., van die "buddy's" kopen, dat zijn rechthoekige tweezijdig klevende strips die bedoeld zijn om stuff tegen de muur te plakken. Eens geplakt komen ze quasi niet los (dus trekken van de muur weg), maar je verwijdert ze wel makkelijk door ze dwars te trekken (dus evenwijdig met de muur, naar beneden b.v.), en ze laten geen sporen na.

Mocht je nou 'es 3 van die dingetjes op die velgkapjes kleven (één in elk "gat" van de mercedes-ster) en daar bovenop iets anders met 'n handvat zodat je goed kan trekken?

't Is maar een ideetje, hè.
          Tesa Powerstrips ?
          Bijgevoegde Bestanden
          A Twist of the Wrist

Comment

Dat zijn ze! Verrekte sterk, zeg ik u.

Comment

Working...
            X