Heb hier in roeselare zelfs maar twee anonieme wagens gespot... Eeen opel astra , opel vectra
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Iemand gisteren ook de Zware voet gezien??
Met drie "klanten" tegelijk bezig!
Eerst een dronken chauffeur opgepikt, op weg naar het commissariaat een Alfa Romeo 156 achtervolgen en als die Alfa voor het rode licht staat, twee camions en BMW 7 "door het oranje-rood" zien rijden...
En wie doen ze stoppen? De BMW
(de bestuurdster zei het: "...omdat ik een BMW heb??!")
Ondertussen de Alfa ook doen stoppen.
Dus twee agenten schrijven bekeuring uit, en den derde zit op de achterbank...
Die derde persoon zijn promille-gehalte was in die tijd spijtig niet voor hem niet genoeg gezakt
Had fameuse boete aan z'n been, plus rijbewijs maand kwijt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielzIemand gisteren ook de Zware voet gezien??
Met drie "klanten" tegelijk bezig!
Eerst een dronken chauffeur opgepikt, op weg naar het commissariaat een Alfa Romeo 156 achtervolgen en als die Alfa voor het rode licht staat, twee camions en BMW 7 "door het oranje-rood" zien rijden...
En wie doen ze stoppen? De BMW
(de bestuurdster zei het: "...omdat ik een BMW heb??!")
Ondertussen de Alfa ook doen stoppen.
Dus twee agenten schrijven bekeuring uit, en den derde zit op de achterbank...
Die derde persoon zijn promille-gehalte was in die tijd spijtig niet voor hem niet genoeg gezakt
Had fameuse boete aan z'n been, plus rijbewijs maand kwijt..! En dat ander vond ik ook wel grappig " ja , ik weet hoe het werkt
!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielzEcht?!
Kan ik toch niet weten...
Maar blijft wel leuk om zien, niet?Maar gewoon dat ze blijven heruitzenden vind ik gewoon een beetje vervelend... Nu deze aflevering heb ik eerder toevallig opgemerkt omdat ik de uitslagen van het voetbal was aan het checken.
Comment
-
Ze hebben meer dan 1 keer gezegd dat d kamions waarschijnlijk nog door het oranje gereden hadden. Zij (de BMW madam, die al goed wist hoe ze boete smoest betalen trouwens) had duidelijk door het rood gereden.
En dat A-klasse "scooterke" dat 99 km/h reed! Beetje te rap...
Comment
-
awel é, kijk é, kvin da nu echt jammer é...
Kijk é, jammer é, kvin da echt jammer ze!!! Ik moest die komen halen, ah ja, jammer é, jammer ze want ik kwam die alleen halen
ah ja, kijk, een pintje of twieje drijje hemk gedronken, ah ja, kijk, jammer toch...
zo zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555awel é, kijk é, kvin da nu echt jammer é...
Kijk é, jammer é, kvin da echt jammer ze!!! Ik moest die komen halen, ah ja, jammer é, jammer ze want ik kwam die alleen halen
ah ja, kijk, een pintje of twieje drijje hemk gedronken, ah ja, kijk, jammer toch...
zo zalig
!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeDie met zijn fiets vond ik wel grappig! En dar geven ze geen boetes voor hé om zonder handen te rijden
Last edited by TimKaa; 01/01/2006, 10:33.
Comment
Comment