Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanGeld uitgeven is voor iedere normale mens een probleem, en dan zeker aan de staat. Zijn lach was voor mij slechts een façade.
Iedere cent die je naar de staat ziet gaan, is een cent te veel. Alleen is het voor "Jan met de pet" zwaarder om dragen... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeHet is waarOohja vraag me soms af waarom een zware wagen nog kopen ?
ge mag toch niet meer snel rijden
In het algemeen kan je toch stellen hoe 'dikker' de motor, hoe rustiger je er mee kan rijden. Ik heb het dan niet over extremen als Ferrari, Lambo enz.
Geldige reden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanOmdat ik bijvoorbeeld liever met een rustige, dikke en krachtige auto rijd dan met een koffiemolen.
In het algemeen kan je toch stellen hoe 'dikker' de motor, hoe rustiger je er mee kan rijden. Ik heb het dan niet over extremen als Ferrari, Lambo enz.
Geldige reden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjis inderdaad een geldige reden, om die reden wou mijn vader in zijn E ook de 270 cdi (177pk) ipv de 220 CDI (136 pk, naar belgische norm) hij vond die te lawaaierig en ook niet rustgevend genoeg om lange afstanden mee te rijdenalleen de olie , banden en de xeon lampjes veranderen voor de rest geen probleem
Comment
-
Toch zalig he! Die E chauffeur... Wat hij deed was soms wel onverantwoord,maar ja...
Ze konden hem niet eens volgen toen hij wegschoot naast de andere auto's.
Sympathieke chauffeur. Al een pak beter dan die arrogante X5-rijder van enkele weken geleden 'mijn voertuig laat het toe...' *spast*
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
[QUOTE=Mercedeske]Toch zalig he! Die E chauffeur... Wat hij deed was soms wel onverantwoord,maar ja...
Sympathieke chauffeur. Al een pak beter dan die arrogante X5-rijder van enkele weken geleden 'mijn voertuig laat het toe...' *spast*[/QUOTE]
En ik zag in mijn achteruitkijkspiegel dat uw voertuig het niet toeliet .... Dan begon hij over zijn porsche
Comment
-
Damn sommige hebben precies wel een gedacht over hun eigen.
Mijn X5 is sneller dan uwe Volvo en dan heb je mijn Porsche nog niet gezien.
Zeer leuk dat je je zulke wagens kan permitteren maar heb dan een beetje klasse en lach de wagen van de "minder gegoede" burgers ook niet uit. Allez dat is mijn stelling.
Wat betreft die flik die zn deur niet wou dichtdoen... . Ik kan best begrijpen dat die Renault eventjes claxoneerde. Als jij met je kont nog op de wegstaat en daar doet eventjes ene teken dat hij zich rustig moet houden. Dat gebaar alleen is al is voldoende om je bloed te doen koken. Wat dus niet wil zeggen dat die Renault bestuurder ombeleefd moet zijn. Die flik ook niet trouwens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeeven iets zeggen : mijn moeder heeft die 136 pk... Zij doet per nacht zo'n ongeveer 650 km per week zo'n 3 Ã 4 nachten nog nooit een probleem gehad of nietsalleen de olie , banden en de xeon lampjes veranderen voor de rest geen probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door MercedeskeToch zalig he! Die E chauffeur... Wat hij deed was soms wel onverantwoord,maar ja...
Sympathieke chauffeur. Al een pak beter dan die arrogante X5-rijder van enkele weken geleden mijn voertuig laat het toe...' *spast*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjweet je, dat ligt denk ik gewoon aan de persoon die de wagen koopt hé, mijn vader wou niet minder de de 163pk versie, maar toch de 177 genomen wegens het grote koppel en zo'n 5 cillinder rijdt nog steeds iets aangenamer dan een 4 cillinder hoor.de mijne is al content met 136 en ze kan nu al niet haar voet bedwingen dus laat staan met de 177
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeDat is waarde mijne is al content met 136 en ze kan nu al niet haar voet bedwingen dus laat staan met de 177
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PjBij mijn vader gaat het al relatief goed om zijn voet te bedwingen, met zijn 163 die hij vroeger had is hij is 3 maand rijbewijs kwijt geweest en dat zet je wel even tot nadenken om te minderen, nu zorgt hij dat hij steeds 5km/h onder de grens van de intrekking rijbewijs blijftmijn ma let daar ook op zu
! ge voelt dat gewoon niet hé als je aan 160 knalt op de autostrade
! kzeg altijd zeg ma weet je daj aan 160 vliegt.... Ma merkt op en zegt "nee"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIezeer subtiel vijf erondermijn ma let daar ook op zu
! ge voelt dat gewoon niet hé als je aan 160 knalt op de autostrade
! kzeg altijd zeg ma weet je daj aan 160 vliegt.... Ma merkt op en zegt "nee"
Maar de laatste tijd moet je in Belgïe toch wel serieus opletten zenne. Toen bij onze pa was het ook een heel gezeik(ondertss al 2 jaar geleden), maar 's avonds kalm op de baan en gehaast, dus is doorstampe en diene is toen ook aan de kant gehaald, gevolg 3 maanden rijverbod wegens: bumperkleven en gebruik grootlichten om voorligger opzij te laten gaan, rechts inhalen en snelheid tot 220 gereden. Het grappige toen was dan nog dat die flikken zeiden dat ze moeite hadden om hem bij te kunnen houden
En ik verzeker je, dan ben je zeer happy als je zoals die man van gisteren je chauffeur kan bellen om je te komen oppikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjdaarom zijn het ook duitse wagens die voor de autobahn gemaakt zijn héMaar de laatste tijd moet je in Belgïe toch wel serieus opletten zenne. Toen bij onze pa was het ook een heel gezeik(ondertss al 2 jaar geleden), maar 's avonds kalm op de baan en gehaast, dus is doorstampe en diene is toen ook aan de kant gehaald, gevolg 3 maanden rijverbod wegens: bumperkleven en gebruik grootlichten om voorligger opzij te laten gaan, rechts inhalen en snelheid tot 220 gereden. Het grappige toen was dan nog dat die flikken zeiden dat ze moeite hadden om hem bij te kunnen houden
En ik verzeker je, dan ben je zeer happy als je zoals die man van gisteren je chauffeur kan bellen om je te komen oppikken
Comment
Comment