Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand die eigenlijk kijkt naar Mega Factorie's op Natioal Geographic's hier?
Mooie reportage's over het maken van porsche's,ferrari's,bmw's,..............
Ik heb er al enkele delen van gezien.
Op discovery channel en dergelijke zenders geeft men ook vaak programma's over auto's, of toch waar auto's in voorkomen.
Porsche, lambo en ferrari gezien. Het is wel leuk dat er af en toe een stukje met een afgewerkte op de baan tonen, maar na een paar keer heb je het wel gezien.
Soms lijkt het te veel op reclame voor de betreffende wagen. Zoals bvb voor de R8, daar doen ze bij Audi alsof het de best afgewerkte auto ter wereld is maar hier op het forum is wel een topic van een R8 owner die niet dan problemen heeft gekend.
Allemaal al gezien, ook die van het nieuwe seizoen die al uitgezonden zijn: Corvette Z06, Ferrari 599, Audi R8, Porsche 911, Rolls Royce Phantom, BMW Z4, Lambo SV, Maserati Granturismo, Mercedes-Benz SLS AMG.
Soms lijkt het te veel op reclame voor de betreffende wagen. Zoals bvb voor de R8, daar doen ze bij Audi alsof het de best afgewerkte auto ter wereld is maar hier op het forum is wel een topic van een R8 owner die niet dan problemen heeft gekend.
Dat van dat reclame maken viel me gisteren ook al op. Achja, misschien moeten ze wel in ruil voor daar te mogen filmen of iets dergelijks.
De prijs van zo'n Viper valt nog reuze mee eigenlijk, maar aan de andere kant wil je niet weten wat dat verbruikt denk ik zo.
Als je het proces van de Viper ziet, dan zie je dat dit gewoon slecht ontwikkeld is.
Ze moeten 25 keer controleren of de naden wel goed ziten.
Aan de deuren hangen ze eerst een paar uur een groot gewicht om het 'doorhangen' te simuleren.
En elke auto moeten ze 5 minuten in de 'douche' steken om te weten of die waterdicht is...
Het meest heb ik gelachen bij het op koppel vast zetten van de krukaslagers...
Joe heeft een gewone momentsleutel, en Jack moet op ieder boutje dat Joe aangedraaid heeft een streepje trekken... Voor de camera gaat zoiets goed, maar als Jack naar toilet gaat, dan kan je zeker zijn dat Joe een schroef overslaat, waarna Jack op alle bouten een streepje gaat trekken....
En dat terwijl er momentsleutels bestaat die automatisch een markering zetten als de bout vast staat.
Zo'n Viper zal genoeg pk's hebben, maar na een jaar of 5 valt die uit elkaar. Dure amerikaanse rommel.
Ik heb die van gisteren ook gezien. De aflevering met de Veyron heb ik helaas gemist.
Dat van dat reclame maken viel me gisteren ook al op. Achja, misschien moeten ze wel in ruil voor daar te mogen filmen of iets dergelijks.
De prijs van zo'n Viper valt nog reuze mee eigenlijk, maar aan de andere kant wil je niet weten wat dat verbruikt denk ik zo.
Ik heb ook gekeken. Ik vind het jammer dat ik die van die Veyron ook gemist heb, kan ik die nog ergens terugvinden?
Lage aankoopprijs + Lage brandstofprijs in VS + chauvinisme = Win of epic proportions, zelfde met een corvette. Echter gene spek voor mijnen bek.
Comment