Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ice Road Truckers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ice Road Truckers

Op discovery channel en 2BE

Is niet nieuw. Gaat over truckers die ladingen moeten vervoeren over ijs.

Comment

Gerrit is de broeken nog niet ontgroeid.

Comment

Op Discovery Channel is dat al jaren te zien. Het is wel een tijdje leuk om naar te kijken maar na een tijdje heb je het wel gezien. Het is gewoon altijd hetzelfde: gasten die zware ladingen vervoeren over het ijs.

Comment

Ik denk dat het trouwens bijna afgelopen is op 2BE, de lente komt eraan en dus ook het seizoen van de ice roads.

Heeft toch geruime tijd gespeeld hoor.

Comment

Das zo'n programma waar ze een bepaalde spanning/sensatie willen opbouwen maar uiteindelijk gebeurt er niet veel tot niets. Wel respect voor die mannen natuurlijk.

Comment

Het is jammer dat ze zoveel herhalen en hetzelfde tonen.
              en als er dan iets leuks of interessants gebeurt, laat het hier dan weten aan iedereen

wat ik mij afvraag, die cameracrew zit die dan ook in de truck voor een ritje van enkele uren? of zouden ze gewoon een camera in de truck hangen?

Comment

Die beelden van onder het ijs vind ik altijd wel spectaculair

Comment

wij kijken der ook wel bijna wekelijks naar, wel tof programma en idd die onder ijs beelden zijn wel vet

jammer dat je zo nooit eens 1tje ziet crashen of doorzakken alhoewel nu met het einde van het seizoen verhoogt die kans wel
                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Working...
                  X