Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chop Shop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chop Shop

Een topicje van Wheeler Dealers, een programma van Discovery, staat hier al tussen, maar blijkbaar nog niets over Chop Shop.
    Een Indische "designer" en een Britse mecanieker die schroot herleiden tot monstercars. Soms is het wel eens leuk om te bekijken, vooral dan de spanningen tussen Leepu en Bernie

İl ve branş seçerek size uygun doktoru bulun. Online veya yüz yüze randevu alarak, doktor profillerini inceleyin ve kullanıcı yorumlarıyla doğru tercihi yapın.

Basis: Saab 900 Turbo

Comment

Ik vind ze maar belachelijke dingen maken, en ik heb zware twijfels bij de stevigheid, betrouwbaarheid en afwerking van die dingen...

Wil wel eens zien hoeveel roest die ketels hebben na 5 jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Ik vind ze maar belachelijke dingen maken, en ik heb zware twijfels bij de stevigheid, betrouwbaarheid en afwerking van die dingen...

Wil wel eens zien hoeveel roest die ketels hebben na 5 jaar.
        Uiteraard. Nu hebben ze het dak van een London-Cab afgezaagd en gaan er een bruids-limo-cabrio van maken. Stevigheid was ook mijn eerste bedenking

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Ik bedenk me net dat dit alle Engelse wagens zo'n beetje samenvat

Comment

In tegenstelling tot sommige andere van dit soort programma's, vind ik hier niets aan. De designs zijn van d'n bok z'n kloten, betrouwbaarheid 0, motorisch loopt het wel, maar voor hoelang?

Ze nemen een rotte kar, knappen die aan de buitenkant op met een ontwerp waar bijna niemand, behalve de Aziatische markt misschien, warm van loopt. Ze zorgen dat de motor draait, eventueel met meer pk's en raggen dat ding al kapot voor het verkocht wordt.
            Hoe zit het dan met de ophanging, het chassis, ...

Het interieur zien we ook nooit verschijnen.

En die Leepu is ook vaak maar een egoïst, luistert nooit naar anderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
              In tegenstelling tot sommige andere van dit soort programma's, vind ik hier niets aan. De designs zijn van d'n bok z'n kloten, betrouwbaarheid 0, motorisch loopt het wel, maar voor hoelang?

Ze nemen een rotte kar, knappen die aan de buitenkant op met een ontwerp waar bijna niemand, behalve de Aziatische markt misschien, warm van loopt. Ze zorgen dat de motor draait, eventueel met meer pk's en raggen dat ding al kapot voor het verkocht wordt.
              Hoe zit het dan met de ophanging, het chassis, ...

Het interieur zien we ook nooit verschijnen.

En die Leepu is ook vaak maar een egoïst, luistert nooit naar anderen.
              Awel, da's just het plezante

Comment

Ik vraag mij ook af hoe lang die dingen dat uithouden. Soms maken ze wel iets moois zoals die wagen voor de zoon van david ginola maar je wilt echt geen ongeluk met zo'n ding.
                Al bij al vind ik het leuk om naar te kijken. Zoals de meeste programma's op discovery channel .

Comment

djezus gelijk die golf 2 die ze vermassacreert hebben, NO WAY dat je daar levend uitkomt als je ook maar een klein beetje een frontaal accident mee tegenkomt.

als ze die preppen voor de spuitbeurt worden er ook kilo's plamuur gebruikt
                  2015 BMW S1000R
                  2010 Renault Clio RS Cup
                  1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                    als ze die preppen voor de spuitbeurt worden er ook kilo's plamuur gebruikt
                    't is vooral hier dat ik me vragen stel bij de afwerking.
                    No way dat dat op zo'n korte tijd fatsoenlijk is afgewerkt...

Comment

Ik zou het zelf niet kunnen, maar de creaties van Leepu vind ik echt lelijk. En inderdaad ze laten nooit het interieur van de auto's zien.
                      Heeft Leepu ook nooit eens een maffia auto zilver gemaakt terwijl de klant echt zwart wou? Klant is toch koning?

Comment

Indertijd eens een aflevering gezien, ik denk deze met deze:

Wilden ze dat ding verlagen, dus wat doen ze dan? Slijpschijf op de veren zetten, stuk er af, en terug onder de auto...

Echt marginale gasten, trekt nergens op, levensgevaarlijk
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Ze maken ook veel ruzie in dat programma

Comment

aflevering met de bmw is echt margi; zodanig goed gewerkt dat wagen en garage in brand zijn gevlogen

Comment

klopt. Vervolgens beginnen ze volledig opnieuw, maakt die Leepu dezelfde fout (de motorkap dichtlassen, zonder beveiliging van de motor tegen gensters), zodat bijna weer heel het kot afbrandt.
                              ook grappig: 14u voor de voorstelling zijn ze nog bezig met slijpen, plamuren en schuren, en plots staat daar een volledig geschilderde wagen. Echt rekening met droogtijden is er volgens mij niet gehouden.
                              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

shop keer ne polo in 2 en las het achteraan een andere polo vast:

İl ve branş seçerek size uygun doktoru bulun. Online veya yüz yüze randevu alarak, doktor profillerini inceleyin ve kullanıcı yorumlarıyla doğru tercihi yapın.

heb mijn bedenkingen bij het bochtenwerk van de surfcar met dien dubbelas achteraan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                                  aflevering met de bmw is echt margi; zodanig goed gewerkt dat wagen en garage in brand zijn gevlogen
                                  Die aflevering heb ik ook gezien.

Comment

Die Leepu vind ik maar een
                                    idioot. Net een klein kind sommige keren. Aan hun creatie vind ik ook meestal niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                      Die Leepu vind ik maar een
                                      idioot. Net een klein kind sommige keren. Aan hun creatie vind ik ook meestal niks.
                                      Daar heb je best gelijk in. Diabolic @

Comment

Heb een paar afleveringen gezien, de leukste vond ik die met die golf en die subaru aandrijving tot dat die golf een lelijk design had. Ik had het echt vet gevonden zo'n golf2 met subaru motor en aandrijving die er vanbuiten als een redelijke normale golf2 uitzag. Maar het mocht niet baten.
                                        Last edited by ; 06/07/2010, 15:55.

Comment

Working...
                                        X