Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga ook kijken! Heb vernomen dat Belga Sport dit seizoen nog een aflevering zal maken over Michael Schumacher en 'zijn' Spa-Francorchamps...
Jammer genoeg heb ik Jacky Ickx moeten missen.
Inderdaad, maar aangezien de originele televisiebeelden verschrikkelijk duur zijn, hebben ze bij Canvas het circuit op schaal nagemaakt. Ze gaan met schaalmodelletjes de inhaalacties van toen reconstrueren.
Inderdaad, maar aangezien de originele televisiebeelden verschrikkelijk duur zijn, hebben ze bij Canvas het circuit op schaal nagemaakt. Ze gaan met schaalmodelletjes de inhaalacties van toen reconstrueren.
Watte, kunnen ze het origineel beeldmateriaal over MS niet gebruiken? Vreemd...
Das gewoon belachelijk, ze kunnen wel bakken geld geven aan programma's van woestijnvis (die niet meer zijn wat ze waren) maar een filmpje kopen...
komaan he, belga sport is zowat de beste belgische sportdocu ooit. wacht toch gewoon de uitzending af vooraleer te beginnen zagen. En btw van vlees en bloed gemist?
Hallo, heeft iemand van jullie de aflevering opgenomen op dvd of video.
Ik heb de uitzending gemist maandag, ik wil er vergoeding voor geven.
Ik woonde indertijd vlak naast het circuit en stond op dat moment op de brug aan de sacramentshelling.
Ik zou het enorm appreciëren als iemand me een kopie kan bezorgen.
Mvg, Heinz.
Ik woonde indertijd vlak naast het circuit en stond op dat moment op de brug aan de sacramentshelling.
Mvg, Heinz.
Ik heb het op mijn dvd recorder staan, maar kun je het niet terugzien met "net gemist" en van die toestanden?
Mvg, Heinz.
Check het "straks op televisie" topic onder algemeen op autosportforum.be
Comment