Mededeling

Collapse
No announcement yet.

En The Stig is....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ok, tijd om 'm van het vliegdekschip te gooien en Stig the 3rd te inaugureren.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Stom dat hij zichzelf verraden heeft.

En nu? Een groene Stig? Of een rode? Een gele mss?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Stom dat hij zichzelf verraden heeft.

En nu? Een groene Stig? Of een rode? Een gele mss?
        Roze ligt toch meer voor de hand

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          Roze ligt toch meer voor de hand
          Stel je voor ...

BTW, Collins zat vroeger reeds in Top Gear (niet als The Stig).
          Check: http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Collins_(driver)

Wiki ...
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Zo slecht was die fotoshop toch blijkbaar ook niet

Comment

Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij het zomaar te grabbel zou gooien. Mss is het opgezet spel van de Top Gear makers om te zien hoe ver de fantasie van de media gaat, en kunnen ze er de eerste nieuwe aflevering eens goed mee lachen. Die informatie van die bouwvakker (pas op, niks tegen bouwvakkers he) lijkt ook wel héél betrouwbaar.

Comment

Wss een groene stig nu, die alleen met ecomodellen op de Topgear track gaat rijden
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                  Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij het zomaar te grabbel zou gooien. Mss is het opgezet spel van de Top Gear makers om te zien hoe ver de fantasie van de media gaat, en kunnen ze er de eerste nieuwe aflevering eens goed mee lachen. Die informatie van die bouwvakker (pas op, niks tegen bouwvakkers he) lijkt ook wel héél betrouwbaar.
                  Ook mijn gedacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                    Ook mijn gedacht.
                    Heb jij wel een examen afgelegd om je rijbewijs te krijgen?
                    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                      Zo slecht was die fotoshop toch blijkbaar ook niet

ik heb niet gezegd dat het niet juist was ik heb gewoon gezegd dat het een slechte photoshop is.

Comment

Lijkt me duidelijk:

Volgende Stig: James May

Comment

@Jerain: jij bent ook niet van de snuggerste, hé?
                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

BBC woest om ontmaskering The Stig

De BBC is woedend omdat één van haar best bewaarde geheimen onthuld is. Gisteren raakte bekend wie The Stig is, het personage uit het populaire automagazine 'Top Gear'.
                            De man in het witte pak die nooit spreekt en nooit zijn helm afzet, heet Ben Collins en is een voormalig F3-piloot die zijn autosportcarrière begon in 1994. Hij is ook stuntman en werkte mee aan de nieuwste James Bond, Quantum of Solace , als stand-in voor Daniel Craig. Officieel communiceert de BBC niet over de identiteit van de mysterieuze man, maar ingewijden konden hun woede nauwelijks verbergen. 'De naam van The Stig ontmaskeren is even schandalig als zeggen dat Sinterklaas niet bestaat', aldus BBC-werknemers.

Het was een goed bewaard geheim en de media die het wisten, zwegen in alle talen. Tot Collins zichzelf 'outte' aan het personeel van een galerie in Bristol en zijn naam toch in de kranten terechtkwam. Al maanden werd er op het internet jacht gemaakt op de man in het witte racepak. Hoewel The Stig nooit iets zegt, plaatste iemand een filmpje van een sprekende Stigop YouTube. Ze vergeleken de stem met die van Collins en de gelijkenis was treffend.

Het worden nu bange tijden voor Collins. Een ontslag hangt boven zijn hoofd. De eerste Stig, Perry McCarthy, werd bedankt voor bewezen diensten toen hij in 2002 in een autobiografisch boek bekende dat hij The Stig was.

Top Gear is één van de meest bekeken programma's van de BBC en wordt in meer dan honderd landen uitgezonden. (ldb)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                              Heb jij wel een examen afgelegd om je rijbewijs te krijgen?
                              Vroeger moest dat hier niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                Vroeger moest dat hier niet.
                                Dan ben jij minstens eind de vijftig, want dat dateert van rond 72-73, dacht ik.

Comment

"Top Gear doet het met minstens vier Stigs"

De Stig blijft de autofreaks beroeren. Nadat Ben Collins zich had verraden als de anonieme testpiloot van de wereldberuchte BBC-autoshow 'Top Gear' beweert de Daily Mail nu dat er liefst vier Stigs in het spel zijn. Minstens! Ook die piste is niet onbekend bij de gokkers naar de identiteit van de witgehelmde en -gepakte piloot. De BBC weigert al jaren commentaar te geven bij de gissingen.

Ben Collins

De 33-jarige Ben Collins uit Bristol had zijn cameo als The Stig weggegeven aan een bouwvakker en aan het personeel van een galerie. Maar gisteren doken er foto's op van een man van wie de BBC zei dat het de Stig was op de National Television Awards in de Royal Albert Hall in Londen, vorig jaar op 29 oktober.

Will
                                  Deze Stig zat toen natuurlijk ook volledig in het gekende witte robotpak en reed na de show naar de Top Gear-gebouwen van de BBC. De Stig kleedde zich daar snel om, maar ooggetuigen konden hem op de gevoelige plaat vastleggen toen hij in T-shirt en jeans het gebouw verliet. Met op zijn hoofd een wollen bivakmuts, die piloten onder hun helm dragen. Op zijn T-shirt prijkte de ironische slogan: "Ik ben de Stig". Voornaam van deze vermoedelijke Stig: Will.

Julian Bailey

Een bron die dicht bij Top Gear staat, gaf gisteren nog een andere naam vrij: die van Julian Bailey, een ex-F1-piloot van 47, die nog voor Tyrrell en Lotus racete. En dan zou er nog één Stig 'voortvluchtig' zijn. Maar er zouden weleens meer invallers kunnen zijn, omdat de taken van de Stig te omvangrijk zijn voor één piloot. De wakkere kijker zou dan ook duidelijke verschillen kunnen onderscheiden hebben wat betreft de lengte van de Stigs, die week na week opduiken in Top Gear.

Kerstman
                                  De BBC-bron is gefrustreerd door de vele speculaties. "Het is zoals de mensen vertellen dat de kerstman niet bestaat. Kinderen geloven graag dat hij een echte robot is, met magnetische knieën." Officieel houdt de BBC aan het principe geen commentaar te geven over de Stig. (jv)

21/01/09 09u05

Comment

Ik denk dat XXX hier nog een beetje opheldering kan brengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat XXX hier nog een beetje opheldering kan brengen.
                                      Wat heeft Vin Diesel daar nu mee te maken.

Comment

Pff dat wist ik al lang hoor, maar Ben had gevraagd niets te verklappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                                          Wat heeft Vin Diesel daar nu mee te maken.

Veel *geeft dot gas* Trekkeuh gast?

Comment

Working...
                                          X