En die Opel 'Vectra' leek me eerder een Opel Astra. Ni?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegmisbruikers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenEn die Opel 'Vectra' leek me eerder een Opel Astra. Ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenEn die Opel 'Vectra' leek me eerder een Opel Astra. Ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDie 206 was een 307 ook
was een 206 hoor, dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichtenvan die achterlichten?
was een 206 hoor, dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk BerichtenAl zeker geen 206, ik denk ook 307)
was denk ik 207, geen 307
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenIdd ben mis, my fault.. (en rijd dan zelf met een 207)
was denk ik 207, geen 307
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk BerichtenKan ook, maar denk eerdere een 307
Laten we het op een 257 houdenlekker in de helft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenen die 's8' was geen audi maar een chrysler 300 srt8, klein verschil.
echte autokenners die gasten ...
De andere zei 300
En de ene zei terug ja S8
Zoiets was het ongeveer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenen die 's8' was geen audi maar een chrysler 300 srt8, klein verschil.
en idd 'S8' maar volgens mij bedoelden ze srt8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichtenmja weet het niet, zeiden toch iets van '300'
en idd 'S8' maar volgens mij bedoelden ze srt8
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenZou kunnen, achterwerk lijkt ook erg op elkaar..
Laten we het op een 257 houdenlekker in de helft
Twas nen 308!
Schandalig van diene mens, controleert die nooit is zijn lichten ofzo? En trouwens, ik rij al 5 jaar met de auto en heb nog nooit een kapot licht gehad, versta het niet.
Heb wel al is achterlichten vervangen van mijn vroeger 205'ke, straffere ingestokenen echt moeilijk is dit toch niet, kleinste kind kan dit, idem zekering vervangen.
Ondertussen al is gekeken ook voor mijn 207 en idem, niks moeilijk aan.
Btw de staat van die zijn voorste banden gezien!Dat die nog deftig bochten kon nemen op zo een nat wegdek, onvoorstelbaar!
Comment
-
Woohoo.. Eindelijk kan ik het ne keer zien.... Nu op vt4
Trouwens iemand da met dieje unimog gezien? Hoe belachelijk is da nu weer. In holland kunt ge blijkbaar beter hard rijden dan een bord negeren ofzo...
Last edited by DuDe; 25/05/2008, 18:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk BerichtenWoohoo.. Eindelijk kan ik het ne keer zien.... Nu op vt4
Trouwens iemand da met dieje unimog gezien? Hoe belachelijk is da nu weer . In holland kunt ge blijkbaar beter hard rijden dan een bord negeren ofzo...sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenGekke Hollanders
Comment
Comment