Nieuw programma op vt4. Elke donderdag van 22h30 tot 23h15. De beelden die ze in de reclame gebruikten leken mij afkomstig van het nederlandse programma "Blik op de weg". Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat dit een soort van compilatie gaat zijn van "Blik op de weg". Ik ga in ieder geval het toch eens bekijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegmisbruikers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenNieuw programma op vt4. Elke donderdag van 22h30 tot 23h15. De beelden die ze in de reclame gebruikten leken mij afkomstig van het nederlandse programma "Blik op de weg". Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat dit een soort van compilatie gaat zijn van "Blik op de weg". Ik ga in ieder geval het toch eens bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenEn dan die agent die frans praat, maar het precies de duitse toer opgaat
Spreken ze Engels? Nee.
Ze spreken enkel Frans.
OK, laten we het dan in het Duits uitleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhahahhaha die Subaru was toch totaal niet luid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhahahhaha die Subaru was toch totaal niet luid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenvalt dat ergens tezien opt internet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenDie agent die in het Duits begon tegen die Fransman
Wel vet dat ze daar met een R32 rondtuffen.
Met passat W8 rijden ze ook rond!
Comment
Comment