Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Autowereld en autogids kennen we allemaal wel, maar zijn er eigenlijk nog andere Vlaamse autotijdschriften? En zijn die goed of niet? (En waarom?) Tuningmagazines niet meegerekend; die interesseren me niet zo
ik heb onlangs contact opgenomen met auto-exclusief en ze gaven me een rekeningnummer en dergelijke... Het is ondertussen al een paar weken geleden dat ik gestort heb en ik heb natuurlijk nog niks van hun gehoord en de boeken zijn ook nog niet aangekomen
ik heb onlangs contact opgenomen met auto-exclusief en ze gaven me een rekeningnummer en dergelijke... Het is ondertussen al een paar weken geleden dat ik gestort heb en ik heb natuurlijk nog niks van hun gehoord en de boeken zijn ook nog niet aangekomen
Kan soms wel es ff duren, ligt meestal aan de uitgever. Maar ge kunt ze es bellen hoe het zit. Als ge na 2 of 3 nummers nog niks gehad hebt zou ik zeker es bellen.
heb hem nu toch ontvangen
maar zijn er hier mensen die de nummers 1 en 2 (waarde AM vantage, R8, Maseratie GT enzo instaan) hebben en deze aan mij zouden willen doorverkopen?
grtz
Comment