Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
Guest repliedheeft er iemand een idee waar evo te koop is in de buurt van gent?
-
Guest repliedEvo-triangle is een beetje overroepen,
'k heb mij rotgeamuseerd
van Elan-village (midden-wales)
tot aan de Triangle (noord-wales)
prachtige wegen
foto's volgen nog in road-topic
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
en 'k ga ook door de Elanvalley proberen (tijd genoeg????) te gaan,
waar ze hun laatse "CotY" hielden
Leave a comment:
-
Guest replied'k ga hun fameuze EVOtriangle rijden,
yes, eindelijk
(zie roadtrips-sectie)
(en daarna stickertje laten maken: OLE)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenDe moeite?
K'ga het binnenkort ook bestellen, samen met de nieuwe Top Gear DVD
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJa
K'ga het binnenkort ook bestellen, samen met de nieuwe Top Gear DVD
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAaah, je kan het al bestellen?
Amazon?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenM'n Photobook is toegekomen, vetjes
Amazon?
Leave a comment:
-
Guest repliedM'n Photobook is toegekomen, vetjes
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAls je 't teruggeeft mag je 't lenen!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJa, dat. Al te laat dus
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHet vorige bedoel je? Met "How Fast" op de cover?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIemand die een verkooppunt weet in de buurt van Turnhout? Dringend, 't is nog voor het huidige nummer.
Leave a comment:
-
Guest repliedBenieuwd naar de test van de Lotus Evora?
Begin maar al te smilen zou ik zeggen want hij komt er mega positief uit (GT-R positief zelfs)
Heb het huidige nummer pas dinsdag ofzo in de bus gehad, dus je hebt nog wel even denk ik
Leave a comment:
-
Iemand die een verkooppunt weet in de buurt van Turnhout? Dringend, 't is nog voor het huidige nummer.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOnder min duivs lik!
Ik vrees wel, als dat uit de UK moet komen dat dat serieus wat delivery gaat opleveren, dat weegt toch rap een 30tal kgs gok ik...
Ik mankeer ook nog een aantal nummers, ben desgevallend wel geïntresseerd om er een aantal van u over te nemen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk zou geintresserd zijn om heel die stapel te kopen, die 2-130
Ik vrees wel, als dat uit de UK moet komen dat dat serieus wat delivery gaat opleveren, dat weegt toch rap een 30tal kgs gok ik...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIemand verkoopt z'n verzameling EVO's, van nummer 2-130, ik ben geïnteresseerd dat boeltje op te kopen (£150) omdat ik er toch een 30 tal ontbreek, en dan de rest van de nummers voor een hondertal euro's te verkopen, zou iemand daarin geïnteresseerd zijn?
Leave a comment:
-
Guest replied
nope, maar je mag me dan wel eens een paar edities nummers uitlenen
Leave a comment:
Leave a comment: