Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - 2009 Ferrari Scuderia Spider 16M

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik moet zeggen dat de meeste klanten met auto's in dit segment een garage hebben (als je dat in sommige gevallen zo nog mag noemen) waar je u tegen zegt En uiteraard is er nog altijd de gewone werkplaats / garage voor de klanten die hun auto willen brengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
      Vind ik toch altijd jammer om zien... Bij een 430 Scuderia Coupé zie je dat ook enorm vaak, dat de verf al lost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
        De belangrijkste vraag vergeet ik idd te beantwoorden !

Nee, dat is niet mijn garage. Tegenwoordig werk ik grotendeels bij de mensen op locatie. Voor de klant dus geen planning, geen reistijd en geen kans op regen als de auto afgehaald moet worden. Plus hun kostbare bezit blijft onder hun toezicht in hun eigen veilige omgeving......lekker makkelijk dus
        Handig Maar als je dan 3-4 dagen moet werken, rij je dan op en af ?
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Hangt een beetje af hoe ver de afstand is en wat gunstiger / makkelijker uitkomt, maar doorgaans komt het erop neer dat ik bij meerdaagse beurten een overnachting zoek. Dat is een meerprijs, maar die kosten wegen vaak niet op tegen de twee dagen vrij pakken om de auto te brengen en halen, extra vervoer om mee te rijden, brandstof etc.

Comment

Working...
          X