Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ziet er zeer goed uit shauni, enkel dit moet je mij eens verder verklaren
Die dingen worden echt smerig (kalk?) aan de binnenkant.
Dus je neemt dat ding uit en zorgt dat die onderste gaten dicht zijn. Een zakje ongekookte rijst erin, wat wc-ontstopper, dop erop en schudden maar
Wel goed uitspoelen
Ziet er excellent uit. Prachtig resultaat.
Ik ben ook een Blackfire adept geworden. Hoe vind je de Victoria wax? Ik heb zin om deze eens te proberen na zoveel goede kritieken op DW.
Ziet er excellent uit. Prachtig resultaat.
Ik ben ook een Blackfire adept geworden. Hoe vind je de Victoria wax? Ik heb zin om deze eens te proberen na zoveel goede kritieken op DW.
Ik had eerst de Poorboy's Natty's Paste Wax Blue geprobeerd (met dank aan Whispy), maar dat was echt niks voor mij.
Kan niet echt uitleggen waarom niet, maar ik werk er niet graag mee om een of andere reden.
Enfin, wou dan die nieuwe van Blackfire kopen, maar ik zag het niet echt zitten om die 85€ (?) neer te tellen...
Op DW eens rondgesnuffeld en daar toevallig op een ander topic van een FRS terecht gekomen. Eén van anciens zei dat die Victoria Wax gewoon perfect was in combinatie met de kleur van de FRS.
Vandaar dat ik zo'n klein potje gekocht heb.
Werk er in ieder geval liever mee dan met de Poorboy's, maar ik heb wel de indruk dat je meer moet frotten om 'm er weer af te krijgen
Volgend jaar een uitlaat (om de originele te sparen ).
Dat zal het zowat zijn.
Zoveel originele exemplaren vind je niet meer, dus ik ga proberen om 'm zo ook te houden
Comment