Hoe reinig ik het best dit plastieken gedeelte? Ik bedoel eigenlijk het deel tussen de instaplijst en de binnenkant van de auto zelf.. Daar wordt veel aan gehaperd met de schoenen.. Ik heb al geprobeerd met cockpit spray maar het blijft toch nog vuil.. Iemand een voorstel?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opstap - instaplijst reinigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHoe reinig ik het best dit plastieken gedeelte? Ik bedoel eigenlijk het deel tussen de instaplijst en de binnenkant van de auto zelf.. Daar wordt veel aan gehaperd met de schoenen.. Ik heb al geprobeerd met cockpit spray maar het blijft toch nog vuil.. Iemand een voorstel?
Je mag gerust eens binnenspringen en het eerst even proberen
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn krassen op de onderkant van de deur? Ik ben nogal lomp en spring blijkbaar echt in m'n auto, want de onderkant van m'n deur staat vol met krassen en gedoe.
Gaat dat ook met trim restorer? Nee zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn krassen op de onderkant van de deur? Ik ben nogal lomp en spring blijkbaar echt in m'n auto, want de onderkant van m'n deur staat vol met krassen en gedoe.
Gaat dat ook met trim restorer? Nee zeker...
Het is zeer moeilijk om krassen uit plastic te halen.
Een trucje om ze een beetje minimaliseren is erover te wrijven met de achterkant van een schroevendraaier met plastieken greep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHoe reinig ik het best dit plastieken gedeelte? Ik bedoel eigenlijk het deel tussen de instaplijst en de binnenkant van de auto zelf.. Daar wordt veel aan gehaperd met de schoenen.. Ik heb al geprobeerd met cockpit spray maar het blijft toch nog vuil.. Iemand een voorstel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chutney Bekijk BerichtenTrim restorer zal ze enkel een beetje verbergen.
Het is zeer moeilijk om krassen uit plastic te halen.
Een trucje om ze een beetje minimaliseren is erover te wrijven met de achterkant van een schroevendraaier met plastieken greep.
Er zitten zeker een paar krassen in, maar de meeste zijn eigenlijk van die "harde vegen". Zowiezo, met een vochtig zeemvel of vochtige microvezeldoek heb ik daar al op zitten frotten, en zolang de deur vochtig stond waren ze bijna allemaal weg, maar eens 't opdroogt zijn ze daar terug. Dus echte "krassen" zoals in lak zijn 't niet echt, maar 't zijn toch lelijke dinges.
Merci voor je tip! 'k Ga 'es zien wat ik kan doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHey, thx!
Er zitten zeker een paar krassen in, maar de meeste zijn eigenlijk van die "harde vegen". Zowiezo, met een vochtig zeemvel of vochtige microvezeldoek heb ik daar al op zitten frotten, en zolang de deur vochtig stond waren ze bijna allemaal weg, maar eens 't opdroogt zijn ze daar terug. Dus echte "krassen" zoals in lak zijn 't niet echt, maar 't zijn toch lelijke dinges.
Merci voor je tip! 'k Ga 'es zien wat ik kan doen.
Zijn tip met de schroevendraaier kende ik nog niet maar is wel een goeie ! Eentje om te onthouden
Comment
-
Ok, thanks!
Dan zal de kost waarschijnlijk niet meer gedaan worden, er staan nu zowel links als rechts krassen (ook van fietsremmen die blijven haperen bij het uithalen van de fietsen), en de auto is al 9 jaar oud, binnen een dik jaar gaat hij normaal gezien toch de deur uit. En gezien de zowiezo al lage restwaarde van de auto zal de kost niet veel meer opbrengen vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten@Wax-it: vorige week is er met onze auto aan de inrit van het ziekenhuis zachtjes tegen planten gereden met de zijkant, maar die waren net gesnoeid=> schartjes. Is dit op te lossen/verdoezelen met een of ander product of niet echt?
Hopelijk ben je er iets mee ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten@Wax-it: vorige week is er met onze auto aan de inrit van het ziekenhuis zachtjes tegen planten gereden met de zijkant, maar die waren net gesnoeid=> schartjes. Is dit op te lossen/verdoezelen met een of ander product of niet echt?
Comment
Comment