Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kuisen zonder water :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kuisen zonder water :)

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wie op dit forum waagt zn kans?

Das zeker mee een pulleke Pledge da die gasten zullen werken...
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Comment

Er stond vandaag een artikel hierover in de krant. Een bedrijf uit Antwerpen biedt de service aan voor bedrijven, ze komen ter plaatse de auto's wassen zonder water. Blijkbaar spuiten ze een product op de auto en wordt de auto daarna proper gemaakt met microvezeldoeken.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd om daarvan het resultaat eens te zien, want volgens mij moet dat enorm veel swirls veroorzaken.

Comment

Dit gaat toch niemand doen?

Begint vanaf 15 euro, en voor een bmw 5 serie kost het al rond de 30 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Dit gaat toch niemand doen?

Begint vanaf 15 euro, en voor een bmw 5 serie kost het al rond de 30 euro.
            Er zijn veel idioten in de wereld, vergeet dat niet
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

advertentie bestaat al niet meer.
              Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Wij doen dat op't werk ook. Enkel bij zilvere auto's (omdat ge daar toch weinig van 'fouten' op ziet) en op propere auto's. 't Heet Tango. Gewoon opspuiten en opwrijven, werkt perfect

Comment

Het is gisteren op het vtm nieuws ook geweest,hij had als argument dat de wasstraat(krasstraat)en het met de hand wassen al gauw 200 liter water verbruikt en hij had daar de oplossing voor gevonden,het duurt even lang en het resultaat moest even mooi zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                    Wij doen dat op't werk ook. Enkel bij zilvere auto's (omdat ge daar toch weinig van 'fouten' op ziet) en op propere auto's. 't Heet Tango. Gewoon opspuiten en opwrijven, werkt perfect
                    Ik heb het ook juist met mijne gedaan maar die is gisteren gewassen en gewaxed en heeft maar 20km gereden sindsdien
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Kan me toch niet voorstellen dat ge ne smerige auto ffkes gaat nat spuiten en gewoon afwrijven met een vod.

'k Wil de lak wel eens zien na een aantal van die wasbeurten
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

'k vraag me af vanwaar hij met die 200l komt. M.i. is dat wat al de hoge kant.
                        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          Ik heb het ook juist met mijne gedaan maar die is gisteren gewassen en gewaxed en heeft maar 20km gereden sindsdien
                          Welja, voor zo'n zaken is dat perfect hè

Comment

OOOOOOhhh wat had ik erbij willen zijn met mijn xenon lamp als hij op het nieuws kwam.

"kijk prachtig resultaat en proper ..."

Wax-it zet er even de xenon op en roep cameraman

wax-it: "en wat zegt u hiervan,die krassen, die kringen en die marring ... u vindt nog steeds dat het een goed resultaat is ?

Veel commentaar uit alle richtingen

wax-it: "ah ... u weet niet wat swirls zijn, u weet niet wat marring is ... ok dan is het volgens u idd goed gedaan, zet hem nu maar vlug in een donker hoekje en laat de camera man het dan maar even filmen "

Comment

Spray & wipe van poorboys kan daar ook voor gebruikt worden.

Maar ik gebruik het enkel als ik een vogelrest of teer snel wil verwijderen zonder dat ik de wagen correct kan wassen.

Goed in noodsituaties of als er even wat stof van een korte rit op de wagen ligt ... en zelf dan nog ! Je maakt zelf dan al opnieuw krassen.

Ik heb zelf als schrik om een oudere microvezel te gebruiken ... laat staan dat ik op een vuile wagen ga wrijven

Comment

Zucht....

Bart voorspelt vele nieuwe klanten die klagen over 'kringen en gekke verschijnselen' in hun lak

Comment

Bekijk het langs de goeie kant, die man creeërt werk, en niet voor hem alleen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Bekijk het langs de goeie kant, die man creeërt werk, en niet voor hem alleen!
                                    Dat was idd hetgeen ik dacht toen in de krant las ...

Hmm, kga mijn agenda mogen vrijmaken

Comment

't is mss een ideale auto om te gebruiken op je detaildag?