Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kuisen zonder water :)
Collapse
X
-
Er stond vandaag een artikel hierover in de krant. Een bedrijf uit Antwerpen biedt de service aan voor bedrijven, ze komen ter plaatse de auto's wassen zonder water. Blijkbaar spuiten ze een product op de auto en wordt de auto daarna proper gemaakt met microvezeldoeken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd om daarvan het resultaat eens te zien, want volgens mij moet dat enorm veel swirls veroorzaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDit gaat toch niemand doen?
Begint vanaf 15 euro, en voor een bmw 5 serie kost het al rond de 30 euro.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenWij doen dat op't werk ook. Enkel bij zilvere auto's (omdat ge daar toch weinig van 'fouten' op ziet) en op propere auto's. 't Heet Tango. Gewoon opspuiten en opwrijven, werkt perfect2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk heb het ook juist met mijne gedaan maar die is gisteren gewassen en gewaxed en heeft maar 20km gereden sindsdien
Comment
-
OOOOOOhhh wat had ik erbij willen zijn met mijn xenon lamp als hij op het nieuws kwam.
"kijk prachtig resultaat en proper ..."
Wax-it zet er even de xenon op en roep cameraman
wax-it: "en wat zegt u hiervan,die krassen, die kringen en die marring ... u vindt nog steeds dat het een goed resultaat is ?
Veel commentaar uit alle richtingen
wax-it: "ah ... u weet niet wat swirls zijn, u weet niet wat marring is ... ok dan is het volgens u idd goed gedaan, zet hem nu maar vlug in een donker hoekje en laat de camera man het dan maar even filmen "
Comment
-
Spray & wipe van poorboys kan daar ook voor gebruikt worden.
Maar ik gebruik het enkel als ik een vogelrest of teer snel wil verwijderen zonder dat ik de wagen correct kan wassen.
Goed in noodsituaties of als er even wat stof van een korte rit op de wagen ligt ... en zelf dan nog ! Je maakt zelf dan al opnieuw krassen.
Ik heb zelf als schrik om een oudere microvezel te gebruiken ... laat staan dat ik op een vuile wagen ga wrijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBekijk het langs de goeie kant, die man creeërt werk, en niet voor hem alleen!
Hmm, kga mijn agenda mogen vrijmaken
Comment
Comment