Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gratis carwash!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik ben er van overtuigd dat als ge uw auto door zo een wasstraat jaagt dat da inderdaad ni zo goed is...
    maar om nu te zeggen dat die na 1 keer verneukt is....

Comment

Hier in de lokale self-carwash staat dat ge uw auto eerst met zeepborstel moet inwrijven en dan afspuiten van onder naar boven.

Ik geloof nooit dat de beste manier is om een auto proper te krijgen.
      Volgens mij is dat de beste manier om uw auto aan 8 of 10 euro te wassen ipv 4 of 6

Comment

ik snap ze ni ?

Comment

Als je uw auto wast volgens de 'handleiding' die daar uithangt moet je dus eerst auto helemaal inzepen en dan afspuiten van onder naar boven. Als je echter uw dak dan als laatste afspuit zijn de zijkanten terug in zeep en moet je herbeginnen.
          Aangezien dat met een teller werkt (geld insmijten en telt dan af) raak je op die manier niet rond met een euro of 4.
          Als je eerst uw dak afspuit en dan de rest heb ik met 4 eurookes genoeg om gans de Zaf in de zeep te zetten en af te spuiten. Als je echter eerst het vuil er wil afspuiten, dan inzepen en dan nog eens afspoelen van onder naar boven ben je minstens 2x zo lang bezig en kom je niet toe met 4 euro's.

Zo simpel is het eigenlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Hier in de lokale self-carwash staat dat ge uw auto eerst met zeepborstel moet inwrijven en dan afspuiten van onder naar boven.

Ik geloof nooit dat de beste manier is om een auto proper te krijgen.
            Volgens mij is dat de beste manier om uw auto aan 8 of 10 euro te wassen ipv 4 of 6
            Tja, hoe meer ze eraan verdienen hoe beter he!
            Alé voor hen dan toch.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Misschien gaan de experts mij tegenspreken maar volgens mij klopt die 'handleiding' dus langs geen kanten.

Comment

Die handleiding niet lezen en gewoon weg rijden daar.........beste is nog om er gewoon niet te komen. Dat zeggen de experts

Als je uw auto wast volgens de 'handleiding' die daar uithangt moet je dus eerst auto helemaal inzepen en dan afspuiten van onder naar boven. Als je echter uw dak dan als laatste afspuit zijn de zijkanten terug in zeep en moet je herbeginnen.
                Dit klopt toch. Het dak moet je ook niet als laatste pakken bij het afspuiten, dan heb je inderdaad weer schuim op uw flanken.

Comment

Ik vind dan toch dat de experts wat overdrijven?
                  dus ge moogt ni naar ne Box van de self-carwash rijden, u eigen produkten meenemen , omdat ge geen hogedruk hebt thuis???
                  tis ni dat er zand uit hunne hogedruk komt... integendeel, tis warm water... thuis kan ik den hogedruk alleen aansluiten op koud water....
                  gewoon omdat er een flut handleiding plakt???

Comment

Moest ik een Veyron hebben zou ik em nu ook niet door de carwash duwen (denk ik).
                    Maar voor een 'gewone' personenwagen.... Die gaat erdoorheen, zonder twijfel.

Comment

Ben vandaag gepasseerd, MASSA's veel volk

Comment

mja in wijnegem is er pertang ook een knappe garage, maar daar ziet ge nooit een kat

edit: verkeerde topic miljaar! oe kan da nu
                        Last edited by ; 08/02/2008, 22:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                          Moest ik een Veyron hebben zou ik em nu ook niet door de carwash duwen (denk ik).
                          Maar voor een 'gewone' personenwagen.... Die gaat erdoorheen, zonder twijfel.
                          ik had het in men vorige post over een gewone BOX waar ge zelf u auto wast he, dus of ge die nu thuis met de hand wast, of in ne box van de carwash ??? i don't see the difference...
                          (als ge u eigen producten gebruikt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                            Ik vind dan toch dat de experts wat overdrijven?
                            dus ge moogt ni naar ne Box van de self-carwash rijden, u eigen produkten meenemen , omdat ge geen hogedruk hebt thuis???
                            tis ni dat er zand uit hunne hogedruk komt... integendeel, tis warm water... thuis kan ik den hogedruk alleen aansluiten op koud water....
                            gewoon omdat er een flut handleiding plakt???

Als je het doet alleen omdat je daar een hogedruk hebt, zie ik er geen kwaad in.