Dit weekend weer eens vlot in de weer geweest en m'n uitlaten o.a. ook een goed onder handen genomen.
Chemical Guys - Extreme metal shine ( adviesverkoopprijs 20.95 euro = nl shop )
Gebruik:
- uitlaten eerst goed poetsen samen met de rest van de wagen, met autoshampoo en drogen
- dan met behulp van microvezeldoek de uitlaten oppoetsen met de metal shine
- product meermaals goed inwerken en met een propere doek schoonvegen erna
- ik poets ze een kwartiertje later nog eens op met een propere doek en dan je zonnebril bovenhalen
Al bij al ben je een goeie 5 a 10min bezig als je alles wat onderhoud...
Ik heb ook de tegenhanger van Meguiars, dewelke ik vroeger gebruikte maar ik vind deze merkbaar beter!
Op deze S2000 heb ik op de zeer zwarte stukken van de demper zelf wel eerst wat staalwol 00 gebruikt aangezien ze in 9j nooit gekuist waren, maar de chrome tips werden binnen en buiten enkel met de Metal Shine opgepoetst en werden helemaal nieuw! Ik was begonnen zoals je op de VOOR foto kan zien met enkel de tips binnen en buiten met de metal polish, maar kon het niet zien en laten dat de dempers zichtbaar waren en zo vervuild...
VOOR

SIDE BY SIDE

NA

Mijn Volvo (3j oud 100.000 diesel km's)

Hier kan je het product bestellen = http://www.chemicalguys.nl/index.php...tal-shine.html
Chemical Guys - Extreme metal shine ( adviesverkoopprijs 20.95 euro = nl shop )
Gebruik:
- uitlaten eerst goed poetsen samen met de rest van de wagen, met autoshampoo en drogen
- dan met behulp van microvezeldoek de uitlaten oppoetsen met de metal shine
- product meermaals goed inwerken en met een propere doek schoonvegen erna
- ik poets ze een kwartiertje later nog eens op met een propere doek en dan je zonnebril bovenhalen

Al bij al ben je een goeie 5 a 10min bezig als je alles wat onderhoud...
Ik heb ook de tegenhanger van Meguiars, dewelke ik vroeger gebruikte maar ik vind deze merkbaar beter!
Op deze S2000 heb ik op de zeer zwarte stukken van de demper zelf wel eerst wat staalwol 00 gebruikt aangezien ze in 9j nooit gekuist waren, maar de chrome tips werden binnen en buiten enkel met de Metal Shine opgepoetst en werden helemaal nieuw! Ik was begonnen zoals je op de VOOR foto kan zien met enkel de tips binnen en buiten met de metal polish, maar kon het niet zien en laten dat de dempers zichtbaar waren en zo vervuild...
VOOR

SIDE BY SIDE

NA

Mijn Volvo (3j oud 100.000 diesel km's)

Hier kan je het product bestellen = http://www.chemicalguys.nl/index.php...tal-shine.html
Comment