Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maserati Grecale (2021)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En die hype gaat nog lang duren zo te zien want de nieuwe EV's verschijnen ook meer en meer in SUV vorm. Niks mis mee, die dingen zitten gemakkelijk
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Niemand zegt toch dat je dat hoeft te kopen?

Ieder zijn meug.
      Alleen is er nauwelijks nog iets anders te koop dan dergelijke mislukte camionetten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
        Alleen is er nauwelijks nog iets anders te koop dan dergelijke mislukte camionetten.

Come again?
        Zowat élk merk heeft toch nog steeds berlines in zijn gamma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Come again?
          Zowat élk merk heeft toch nog steeds berlines in zijn gamma.
          Alsmaar minder, buiten de Duitse tirade, die ik niet moet hebben. De Koreanen hebben ook nog een zeer breed gamma, maar de berlines worden wel meer en meer weggehouden van onze markt, zeker boven het C-segment.

Volvo heeft geen berlines meer onder de S60, en die zal wellicht verdwijnen wegens nul verkoop. Alfa heeft alleen de Giulia en voorzover er nog ooit nieuw produkt komt, zijn het alleen SUV's. Citroën grossiert in pseudo-suv's, Peugeot heeft inderdaad nog een 208, 308 en 508, maar de focus ligt duidelijk op de modellen met twee nullen in het midden. Nissan is omzeggens SUV only op onze markt. Lexus heeft de GS al geschrapt en de IS volgt. En zo kan ik blijven doorgaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            Man man man is die suv hype nu nog ni gedaan...
            Here to stay. Dingen verkopen enorm goed, en elk merk wil hierin investeren omdat ze dan effectief ook kunnen verkopen.

Een sportieve coupé of berline staat mooi in de showroom, maar geraakt veel moeilijker tot bij de klanten.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (120.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (17.300 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (50.200 km)

Comment

Logisch dat elk merk volgt in de hype, ze willen allemaal wel iets verdienen want anders verkopen ze niks meer. Een SUV zit en rijdt nu eenmaal gemakkelijk. Veel mensen zien daar ondertussen het voordeel van in. Ze nemen dus een groot deel van de markt in zodat sommige merken hierdoor gaan besparen op hun andere modellen. Ze kunnen ook niet onbeperkt auto's blijven verkopen.

Dat sommigen SUV's haten kan ik nog begrijpen maar dat iemand zijn gading niet meer zou vinden in het niet SUV aanbod vind ik overdreven. Voor elk wat wils imo

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik vind die e-Pace voorste lichten niet mooi, ze hadden het front van de Levante moeten nemen.

Dat vind ik wel een geslaagde SUV, 5 meter lang maar toch elegant en niet plomp.

Comment

Met de grote baas achter het stuur

Maserati Grecale duidelijker in beeld

Comment

Comment

Comment

Zeer knap, gespierd voorkomen!
                        freude am fahren

Comment

Betere interieurfoto:

Comment

Working...
                          X