Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie GT (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vond de 5GT echt een lelijke wagen.
    Tot ik voor kort een 535d GT met M-pack in't zwart zag staan met
    De juiste velgen, zonnewerende ramen,...
    Ik vond hem echt rete-vet!!
    De 5GT staat zeker een trap hoger dan de 5-reeks, is dan ook veel meer op comfort gericht en heeft niets van sportiviteit meer.

Comment

voor die prijs koop je toch iets die zowel beter als mooier is...
      lets have some more member berries

Comment

Moesten we allemaal "het beste en het mooiste" kopen voor 'n bepaald bedrag, dan hadden we een 5-tal verschillende auto's in 't straatbeeld. Vermoedelijk Dacia's en Skoda's en i40's. Allemaal wit uni. Leuk hoor.

Gelukkig is er nog de subjectiviteit, smaak, onderscheid, diversiteit. En als iemand een '5 GT of een nieuw model CLS of de Audi A7 mooi vindt, nou dan moeten ze die kopen, hè. Ik vind ze allemaal lelijk, b.v. Maar 't zijn alledrie goeie auto's.

Comment

prachtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
            Wou gewoon ff met gTa sollen
            'k Zie 't nu pas. Uw mopke is belegen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              prachtig
              Speciaal voor jou mogen er bij de witte Dacia's, de witte Skoda's en de witte i40's ook nog witte G461's bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Speciaal voor jou mogen er bij de witte Dacia's, de witte Skoda's en de witte i40's ook nog witte G461's bij.
                Om die wagen mooi te maken, nemen ze een wit blanco papier, en beginnen ze opnieuw ! Wat een misbaksel! Wie dit koopt, bewijst dat sommigen alles kopennals er maar een badge opstaat die zegt , ik ben premium!

Comment

Working...
                X