Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz Viano

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Je moet gewoon geluk hebben volgens mij. In mijn vito 116cdi automaat heeft de motor het na amper 70000km de geest gegeven. Was net uit garantie, maar Mercedes heeft een volledige nieuwe motor geplaatst zonder dat ik ervoor moet betalen. Wat eigenlijk maar normaal is natuurlijk. Wel heb ik weer nu na een dikke 10000km weer hetzelfde probleem als mijn eerste motor en dat is vermogenverlies. Is altijd door een bevuilde sensor maar ze krijgen het toch niet opgelost.
    Is wel hatelijk dat je opeens bijna geen vermogen meer hebt en het bijna 2 min. duurt voor je aan 110 zit. Als ik dan opnieuw start is er niks aan de hand.

Als hij normaal werk is het idd wel een leuke bestelwagen om mee te rijden.

Comment

Bron: [reporter.autoplus.fr]
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Impressie van de V-klasse (AutoBild):

Bron: [worldscoop.forumpro.fr]
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

scoop zal er niet te heel ver van af zitten..!

Comment

lijkt wel een dodge caravan van '84

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
              Je moet gewoon geluk hebben volgens mij. In mijn vito 116cdi automaat heeft de motor het na amper 70000km de geest gegeven. Was net uit garantie, maar Mercedes heeft een volledige nieuwe motor geplaatst zonder dat ik ervoor moet betalen. Wat eigenlijk maar normaal is natuurlijk. Wel heb ik weer nu na een dikke 10000km weer hetzelfde probleem als mijn eerste motor en dat is vermogenverlies. Is altijd door een bevuilde sensor maar ze krijgen het toch niet opgelost.
              Is wel hatelijk dat je opeens bijna geen vermogen meer hebt en het bijna 2 min. duurt voor je aan 110 zit. Als ik dan opnieuw start is er niks aan de hand.

Als hij normaal werk is het idd wel een leuke bestelwagen om mee te rijden.
              Als vermogensverlies het enige probleem is die jij ondervindt vraag ik me toch af waarom er een nieuwe motor gemonteerd is. Idem met die bevuilde sensor die ze niet opgelost krijgen, mss eens een andere garage proberen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                Als vermogensverlies het enige probleem is die jij ondervindt vraag ik me toch af waarom er een nieuwe motor gemonteerd is. Idem met die bevuilde sensor die ze niet opgelost krijgen, mss eens een andere garage proberen?
                Mijn eerste motor had dit probleem ook na ongeveer 10000km, en is op 70000km stuk gegaan, hoop alleen dat deze motor weer niet stuk draait rond de 70000km.

Comment

Voor de eerste helft van 2014 heeft Mercedes-Benz de nieuwe generatie van de Viano op de rol staan. De personenversie van de Vito-besteller wist niet aan de lens van onze spionagefotograaf te ontkomen.

Begin augustus kregen we al een tweetal schetsen van de nieuwe Viano op ons scherm. Daarop konden we al zien dat de bus, uiteraard, het nieuwe familiegezicht van Mercedes krijgt aangemeten.
                  Aan de voorzijde lijken de grootste wijzigingen plaats te vinden. Hoewel de auto compleet nieuw is, is hij van opzij gezien nog altijd overduidelijk herkenbaar als een Viano. De achterzijde lijkt minder ingrijpend anders te worden, waardoor de nieuwe generatie wat uiterlijk betreft wellicht meer lijkt op een grondige facelift.
                  Hoewel de buitenkant nog goed beplakt is, hebben we het interieur al in volle glorie kunnen bewonderen. De werkplek die het binnenste van de A- en CLA-klasse al siert, lijkt ook z'n weg naar de Viano gevonden te hebben. We zien het welbekende drietal ventilatieroosters op de middenconsole en een bovenop het dashboard geplaatst multimediascherm. Het geheel maakt een luxueuze en complete indruk.
                  De Mercedes-Benz Viano wordt in maart op de Autosalon van Genève onthuld. Niet lang daarna verwachten we hem in de showroom tegen te komen.

Comment

Comment

Ben eens benieuwd wat dat zal geven met die 1.6 diesel in combinatie met FWD platform..

Comment

Ben eens benieuwd wat dat zal geven met die 1.6 diesel in combinatie met FWD platform..
                        FWD? Ziet er toch zo niet uit?

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            ie wordt net zo modulair als een transit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

verdomd knappe dash voor een busje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Nieuwe vito/viano verkrijgbaar in RWD of FWD...

Comment

Met Renault krachtbronnen... Dat belooft...
                                  BMW E10 1600ti 1967
                                  BMW E10 2002tii 1973
                                  BMW E30 325i sedan 1986
                                  BMW E36 318is cabrio 1995
                                  BMW E36 320i cabrio 1994
                                  BMW E91 318d touring 2006
                                  MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

Nieuwe vito/viano verkrijgbaar in RWD of FWD...
                                    zal wel RWD zijn.. is een groot aankoop argument voor velen dit gaan ze niet zomaar weggooien!

Comment

voor transporteurs van lucht zou fwd beter kunnen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                        zal wel RWD zijn.. is een groot aankoop argument voor velen dit gaan ze niet zomaar weggooien!
                                        Ik hoop, als technieker zijnde dat de RWD het meest verkocht zal worden..
                                        Al zijn er bij ons ook van het type 'm'n viano met 150 pk verbruikt 7.8 liter, das toch schandalig veel?'
                                        Die zie ik dan eerder naar die Renault krachtbron gaan

Comment

zou de 1600 met automaat (dsg waarschijnlijk) te krijgen zijn ?

Comment

Working...
                                          X