Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Up! Lite concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

vw als groep blijft altijd goed bezig

Comment

Knap VW! Dit is ronduit de mooiste Up!-concept car tot nu toe!
      freude am fahren

Comment

Echt knap. Heeft zo'n heerlijke puurheid over zich. Zuinig, guitig en economisch...

Prachtig gewoon.

Comment

Spijtig dat het geen vijfdeurs is. Eindelijk een opvolger voor de Lupo en A2 1.2 tdi 3liters.

Comment

Volgens het persbericht is de instap achterin met een slim stoelmechanisme zodanig verzorgd dat met een achterdeur niet echt mist. Nu ja, als passagier voorin mag je nog steeds uitstappen. 3-d is wel duidelijk lichter natuurlijk. En mooier
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Hoe langer ik hem bestudeer, hoe prachtiger ik hem vind!

Comment

Mooie concept, ik merk zelfs enige sportiviteit in het design zoals die aflopende daklijn en de merkbaar korte overhangen.
                Techniek is ook erg knap! (belangrijk uiteraard)

Comment

Die U-vormige koplampen in LED gaan we nog terugzien op de Touareg.

Comment

Beats a Prius!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Beats a Prius!!
                      Ik vind van wel . Echter er zijn mensen die ze met elkaar vergelijken omdat ze beide hybrides zijn, maar elke gelijkenis stopt daar. Klein vergelijk Up! Lite Vs. Prius:

Cd x A: 0,43 vs. 0,57 m^2: Cx of Cd zegt maar de helft als je het frontale oppervlak niet meerekent. Luchtweerstand Lite is echt laag...

Elektormotorvermogen: 10 vs. 50kW. VW's systeem is dus veel lichter, en waarschijnlijk veel goedkoper. Niet een "stadsmotorsysteem", eerder een complement voor maximale efficientie van de ICE.

Netto gewicht rijklaar: 695kg vs. 1380kg: VW weegt zo goed als de helft

Gemengd verbruik: 2,44 vs. 4,7L/100km. Ok diesel heeft 10% meer energi inhoud, maar wat een verschil.... en de Prius is ook al goed hé...

Conclusie: niet vergelijkbaar. Toyota is niet bijzonder leuk om rijden, wel comfortabel, ik vermoed dat het een beetje omgekeer wordt voor de VW. Vooral rijgevoel zou moeten zijn... allez hoop ik toch...
                      Last edited by Onehp; 09/12/2009, 18:48.
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

http://www.autocar.co.uk/VideosWallp...aspx?AR=245545
                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Working...
                        X