Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 169

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

D*mn, dit zou de misstap met de (saaie) 166 wel eens volledig goed kunnen trekken.

Ik ben blij dat de Italianen weer massaal de kaart van het design aan het trekken zijn, iets wat ze altijd goed konden. Jammer dat dat wat werd verwaarloosd in de jaren 80 en 90.

Dit komt in orde!

Comment

Hehe, schitterende spypics!
      Ziet er leuk uit maar de huidige 166 vind ik nog altijd een schitterende wagen.
      Die is voor mij nog altijd hét Armanipak onder de automobielen: Strakke, scherpe maar mooie lijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
        Jammer dat dat wat werd verwaarloosd in de jaren 80 en 90.
        wola, de 75 en 155 waren een schoon staaltje design, alleen door weinige geapprecieerd (net als de multipla)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
          wola, de 75 en 155 waren een schoon staaltje design, alleen door weinige geapprecieerd (net als de multipla)
          Net als de 90 .

Ik vind de pics ook een zucht van verlichting . Of je het nu Maserati of Design noemt , Alfa blijft een buitenbeentje in het huidige marktsegment .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Gadver op die spypics staat 'ie wel dik...

Comment

Holapola, dat ziet er goed uit!
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

vette kar

Comment

Er komt dus toch nog een 169.

Megaknap, maar gelijk hij er daar staat, dan doet het me toch vermoeden dat hij niet zo lang meer weg kan blijven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Er komt dus toch nog een 169.

Megaknap, maar gelijk hij er daar staat, dan doet het me toch vermoeden dat hij niet zo lang meer weg kan blijven?
                    Ik heb helaas de link niet van het artikel , maar Martin vermelde ook nog dat het waarschijnlijk een proto voor Geneve is .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                      Net als de 90 .

Ik vind de pics ook een zucht van verlichting . Of je het nu Maserati of Design noemt , Alfa blijft een buitenbeentje in het huidige marktsegment .
                      Ja, ok, maar nu doet Alfa mensen hun hart terug sneller slaan. Mensen die wel overwogen om een Alfa te kopen, maar er nog nooit een gehad hebben, zullen nu gemakkelijker overschakelen naar een Alfa.

En Alfa is idd een beetje een buitenbeentje, maar wel de mooiste van de hoop.
                      Met verwaarlosing bedoel ik dat in de jaren 80 Alfa's misschien niet zo lelijk waren, maar er blijkbaar toch een enorme terugval was.

Maar, , they're coming back!

Comment

Ik heb helaas de link niet van het artikel , maar Martin vermelde ook nog dat het waarschijnlijk een proto voor Geneve is .
                        Spijtig, maar dat lijkt me zo goed als zeker. Die velgen zeggen genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                          Spijtig, maar dat lijkt me zo goed als zeker. Die velgen zeggen genoeg.
                          Spijtig inderdaad als de uiteindelijke versie er in de verste verte niet op zal gelijken , zoals bij de Brera . Maar bij de 8C hebben ze maar weinig veranderd , dus wie weet ...
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Spijtig inderdaad als de uiteindelijke versie er in de verste verte niet op zal gelijken , zoals bij de Brera . Maar bij de 8C hebben ze maar weinig veranderd , dus wie weet ...
                            Effe off topic, maar Alfa had beter de Brera in productie genomen zoals hij oorspronkelijk was, in plaats van de 8C. Dus in beperkte oplage en voor een exclusieve prijs. De 8C had dan bij een concept mogen blijven. Niets tegen de 8C, maar dat Brera concept was zoveel beter.

Comment

De 166 heb ik altijd een knappe wagen gevonden maar dit wordt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                                Effe off topic, maar Alfa had beter de Brera in productie genomen zoals hij oorspronkelijk was, in plaats van de 8C. Dus in beperkte oplage en voor een exclusieve prijs. De 8C had dan bij een concept mogen blijven. Niets tegen de 8C, maar dat Brera concept was zoveel beter.
                                Brera concept was/is inderdaad fantastisch . Maar mooier dan de 8C ? Not in my opinion . Ik heb ze aangeraakt en al was het maar even , er in gezeten ...

Ik kijk al uit naar een autosalon bij de deur waar deze concept zal staan .
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Volgens italiaspeed zou dit weer een rwd zijn...
                                  Zou dit nu kloppen?

Ik hoop van wel, maar als ik me niet vergis heb ik er enkele jaren geleden gelezen dat de 159 ook rwd zou zijn... ondertussen weten we wat het geworden is.

Over het bovenstaande proto: die zou wel eens kunnen concurreren met de benz CLS. Het wordt allesinds geen lelijke 4 deurs berline

Comment

Ik kijk al uit naar een autosalon bij de deur waar deze concept zal staan .
                                    Bedoel je nog dichter bij de deur dan dat van Brussel??
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Bedoel je nog dichter bij de deur dan dat van Brussel??
                                      Nee , ik bedoel gewoon iets dichter dan Geneve .
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Nee , ik bedoel gewoon iets dichter dan Geneve .
                                        Ah verdomme, ik dacht dat 't nog over de 8C concept ging
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Ah verdomme, ik dacht dat 't nog over de 8C concept ging
                                          Als die ergens in onze buurt opduikt , zal ik dat zeker melden hier .
                                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X