Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 169

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    haha
    de photoshooppers hebben zich geamuseerd
    Hey, wonna know a secret...? Scoops worden in 90% van de gevallen gemaakt met foto's van andere modellen/merken, de foto's in de eerste post is bijvoorbeeld een geshopte 159.

Het blijven dus gewoon gokken hoe hij eruit gaat zien, wachten op officiele foto's dus....
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        2010?? Normaal was het eind 2009 Ziet er wel vet uit, alleen zal de uiteindelijke vorm er wel van afwijken zeker.

Comment

Ziet er vooral klein uit...

Comment

Beetje goedkope shop... Maar toch best lekker

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Damn, zit wa potentieel in

Comment

nou hallo!!

knappe marchandise!!

Comment

...

@Jocar, wat is de bron? Meer info?
                    Prachtige wagen!

Comment

...

@Jocar, wat is de bron? Meer info?
                      Prachtige wagen!
                      Van een forum (zie link) - Impressies zijn van een designschool in Milaan (zie onderaan de pagina)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Comment

Ik hoop dat het niet een alfa wordt in navolging van het Mito design.

Ik hoop gewoon op een evolutie van de huidige 159 met achterwielaandrijving en wat nieuwe lijnen erbij, maar het hoeft niks meer te zijn....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                            Ik hoop dat het niet een alfa wordt in navolging van het Mito design.....
                            De Alfa 8C en Mito geven volgens mijn aan hoe toekomstige Alfa's er uit gaan zien.

Hans.

Comment

wow!
                              da's echt wel 'n prachtAlfa!

maar 'k dacht dat ze geen opvolger voor de 166 gingen maken?
                              freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                De Alfa 8C en Mito geven volgens mijn aan hoe toekomstige Alfa's er uit gaan zien.

Hans.

Waarom altijd die eenheidsworst?
                                In het verleden waren alfa's niet op elkaar gelijkend, als ze dat nu wel plots worden zal dat heel erg zijn. Weer een echt automerk dat weg is...

Voor mij zijn de enige echte (grote) automerken nu nog Jaguar en Maserati.

Comment

Ik hoop dat het niet een alfa wordt in navolging van het Mito design.

Ik hoop gewoon op een evolutie van de huidige 159 met achterwielaandrijving en wat nieuwe lijnen erbij, maar het hoeft niks meer te zijn....
                                  Waarom altijd die eenheidsworst?
                                  In het verleden waren alfa's niet op elkaar gelijkend
                                  , als ze dat nu wel plots worden zal dat heel erg zijn. Weer een echt automerk dat weg is...

Voor mij zijn de enige echte (grote) automerken nu nog Jaguar en Maserati.
                                  Je spreekt jezelf tegen he.
                                  Ik vind persoonlijk dat het design van de 8C veel beter zal passen op een grote brede auto zoals deze 169, dan bij de Mito. Als je de bovenstaande designs bekijkt, kan je sowieso moeilijk spreken van eenheidsworst... wat heeft de 8C met de 169 gemeenschappelijk, behalve het snuitje (geheel volgens Alfa traditie)?

Comment

Je spreekt jezelf tegen he.
                                    Ik vind persoonlijk dat het design van de 8C veel beter zal passen op een grote brede auto zoals deze 169, dan bij de Mito. Als je de bovenstaande designs bekijkt, kan je sowieso moeilijk spreken van eenheidsworst... wat heeft de 8C met de 169 gemeenschappelijk, behalve het snuitje (geheel volgens Alfa traditie)?
                                    Nee, ik zeg dat elk model een appart design moet hebben.? (dus de opvolger mag van de 159 mag in geen geval op een samengeperste 8C of Mito lijken, maar hij mag wel op zijn voorganger lijken. (wat niet hetzelfde is )

Wat heeft de 8C met de Mito gemeen?
                                    De mito is gewoon een samengeperste 8C.
                                    Over de 169 kunnen we nu moeilijk spreken, want we hebben nog geen ontwerpen gezien, maar ik vrees het ergste...

Comment

Nee, ik zeg dat elk model een appart design moet hebben.? (dus de opvolger mag van de 159 mag in geen geval op een samengeperste 8C of Mito lijken, maar hij mag wel op zijn voorganger lijken. (wat niet hetzelfde is )
                                      Het gaat hier niet over een opvolger voor de 159 he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Het gaat hier niet over een opvolger voor de 159 he
                                        Ah, dus ze gaan de 159 blijven maken?

Hoe dan ook, het mag geen 8C replica worden.

Comment

Ah, dus ze gaan de 159 blijven maken?

Hoe dan ook, het mag geen 8C replica worden.
                                          Alfa Romeo's flagship 169 sedan is anticipations on the Alfa Romeo 169 scheduled to replace the ageing 166 in 2009,
                                          bij deze

Comment

Working...
                                          X