Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De B7 werd door audi aangekondigd als 'new audi A4', hoewel 'ie niet meer was dan een facelift. Dus aangezien we een goed half jaar geleden de RS-varianten op ons afgevuurd gekregen denk ik persoonlijk medio/eind 2008 voor de nieuwe.
Ergens nog nieuws? Ne collega van mij heeft naar de Audi garage gebeld en die verkoper zei dat de nieuwe A4 sedan voor maart-april zou voorzien zijn en de Avant voor 6 maand nadien? Dus zo ergens rond september - oktober - november
Nu je't zegt ja, ze trekken er verdomd goed op. Zolang de achterkant van de avant maar niet zoals die van de Accord Tourer (of hoe noemen ze die break daar) wordt!
Nu je't zegt ja, ze trekken er verdomd goed op. Zolang de achterkant van de avant maar niet zoals die van de Accord Tourer (of hoe noemen ze die break daar) wordt!
De sedan kan me niet bekoren (photoshop foto dan), maar IRL zal die wel anders uit gaan zien dan deze.
Nog altijd geen foto's van de Avant want alleen deze interesseert me? ;-)
De sedan kan me niet bekoren (photoshop foto dan), maar IRL zal die wel anders uit gaan zien dan deze.
Nog altijd geen foto's van de Avant want alleen deze interesseert me? ;-)
Idem hier, maar niks meer van gehoord eigenlijk.
Is er al wat meer info over de datum? 2008 staat in het topic? Maar een verkoper van een Audi garage zei me ergens september-oktober-november 2007
Comment