Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
    Ik zelf geloof niet dat er nog een RS3 gaat komen van het huidige model, heb nooit één spyshot van een eventuele mule of wat ook maar op een RS3 zou kunnen duiden gezien. Met de TT RS heeft Audi wel een jaar getest ongeveer en met de RS5 nog langer! Oké, de basis is gemaakt bij de TT RS maar er zullen toch op z'n minst wat testritten moeten worden gemaakt lijkt me. Daarbij zou de A3 ook al binnen 2 jaar vervangen worden.

Het zou natuurlijk wel vet zijn, en een dikke middelvinger naar de Focus RS!
    Is (was) het net niet typisch dat Audi met zijn RS-model altijd op't einde van de loopbaan komt (kwam)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
      Is (was) het net niet typisch dat Audi met zijn RS-model altijd op't einde van de loopbaan komt (kwam)?
      Niet meer, de RS-modellen worden nu al vóór de facelift op de markt gebracht (zie RS6, TT RS). Maar voorheen was dit idd het geval ja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
        Niet meer, de RS-modellen worden nu al vóór de facelift op de markt gebracht (zie RS6, TT RS). Maar voorheen was dit idd het geval ja.
        De RS6 kwam met de facelift.

Comment

De A3 heeft al twee facelifts achter de rug en nog geen RS3 ...
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            De RS6 kwam met de facelift.
            De sedan wel ja, maar de Avant was er al een half jaartje.

En bij de RS5 zal dit ook weer het geval zijn, die is al zo goed als klaar en zal zeker voor de facelift van de A5 op de markt komen waarna de S5 Coupé (met de facelift?) zijn V8 zal moeten inleveren. Audi heeft zelf ooit aangegeven de RS-modellen eerder te willen introduceren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              De A3 heeft al twee facelifts achter de rug en nog geen RS3 ...
              Die komt er ook niet op basis van de 8P.

Comment

Dus de geruchten dat Audi een RS3 toont op de IAA, zijn vals?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Dus de geruchten dat Audi een RS3 toont op de IAA, zijn vals?
                  100%.

Comment

Er blijven natuurlijk volhouders bij, hier een fake-teaser: (let ook op het nieuwe Audi-logo, scherp )

Comment

Onder het motto wellis-nietis-wellis:

Dus toch!!!!
                      Audi Cape Town heeft zich voorbij gepraat op Twitter.
                      Volgende week dus mogelijk toch de onthulling van Audi hun compacte kanon. De ”RS3”.
                      De 2.5 TFSI 5 cilinder schopt het in de RS3 tot 335 PK en een Top (begrenst) van 280 km/u.
                      Wauw dat wordt spannend. Een electriche Audi en een vet kanon de RS3. Volgende week dinsdag weten we het.

Update: Twee Audi RS3 zijn samen met 2 RS5 gespot op de testbaan van Nardo. Dus bestaan doet de RS3 zeker!
                      Hier de tekst van hun Twitter site;
                      Looking forward to the unveiling of the new Audi RS3. 2.5L five-cylinder turbocharged engine, 4WD & 335Bhp. See it at Frankfurt Motor Show
                      Hier de http://twitter.com/AudiCapeTown site van Audi Cape Town

bron: http://www.audiblog.nl/?p=21715

Comment

335 pk in een A3

Comment

je mag quattro toch niet onderschatten hoor. dat blijft me toch telkens verbazen

grtjs

Comment

Ik hoop ook op een RS3. De technologie is er vanuit de TT RS en de S3 wordt al door Seat geëvenaard met de nieuwe Cupra R en voorbijgestoken door VW met de Golf GTI-R. We want an RS3 ! !
                            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                              Ik hoop ook op een RS3. De technologie is er vanuit de TT RS en de S3 wordt al door Seat geëvenaard met de nieuwe Cupra R en voorbijgestoken door VW met de Golf GTI-R. We want an RS3 ! !
                              Welke technologie?
                              truth is in the eye of the beholder

Comment

De Audi A3 wordt volgend jaar vervangen dus een RS3 kan je op korte termijn wel vergeten.
                                De Blauwe S3 met 5 cilinder motor is gewoon een testmule voor de volgende generatie A3.
                                De vijfcilinder moet er in passen (next Gen S3) dus het is wel zo slim om dan de zwaarste/grootste motor in de testmule te hangen voor uitgebreide tests.

Comment

Bij mijn bezoek aan Audi vorige zomer kwam ik deze tegen. Wat kan dit zijn? Duidelijk anders dan een normale S3 SB. Ik heb meer specifieke pics ook als er vraag naar is.

Comment

Comment

Een mule voor de RS3 ofwel een wel héél Individual geval?

Comment

De nummerplaat is volgens mij van quattro, je ziet de S en RS proto's meestal rijden met zo'n plaat, en er hing een sticker in met "ESP deactiviert" dus ik gok op een proto.

Comment

Ja, nu ik de voorlaatste foto zie, zal het een mule zijn.

Comment

Working...
                                          X