Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E92/E93 3-Reeks Coupé/Cabrio (Facelift)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E92/E93 3-Reeks Coupé/Cabrio (Facelift)

Bron: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=254324
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Goed zo, dat ze er maar niks aan veranderen.

Comment

Dat ze er maar niet teveel aan veranderen.
      Ik vind dit één van de meest zuiver (en mooi) gelijnde BMW's van het moment.

Comment

sorry maar wat is er verandert?

Comment

Ik zie op het eerste oog geen verschillen?
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Waarschijnlijk vooral (ver)nieuw(d)e motoren, nieuwe Idrive en dergelijke zaken. Kan zijn dat de achterlichten de niewe LED-techniek krijgen, maar ik zou het gek vinden.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

Facelift voor BMW 3-serie Coupé op komst.

Donderdag 23 april 2009. Je kon er op wachten. Nadat vorig jaar de 3-serie werd vernieuwd kon het niet lang meer duren voordat BMW ook de Coupé onder handen nam. Een facelift zit er dan ook aan te komen bewijzen deze foto’s.Dat BMW de 3-serie Coupé niet tegelijkertijd met de 3-serie Sedan en Touring een opfrisbeurt gaf heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de Coupé toentertijd nog maar twee jaar op de markt was. We zijn inmiddels een jaar verder en volgens München kan het nu wel. Facelifts worden immers steeds eerder gepland, want men kan zich natuurlijk niet permitteren om achter de concurrentie aan te hobbelen.

Minimaal
              In het geval van de 3-serie Coupé (en Cabriolet) valt dit nog wel mee en BMW denkt daar net zo over. Daarom betreft de facelift echt een minimale. Enkel het front lijkt te worden gemoderniseerd. Het zal volgens de foto´s gaan om de vormgeving van de mistlampbehuizingen en de centrale inlaat. Wij vinden dit wel een heel summiere facelift en verwachten dat toekomstige foto´s (en die gaan er vast en zeker komen) van de vernieuwde 3-serie Coupé of Cabriolet aantonen dat de grille, de koplampunits en de achterzijde ook enkele wijzigingen zullen ondergaan. Of dit tevens geldt voor het binnenwerk en de motorenreeks is nog onduidelijk. Wellicht komen we ook daarover spoedig meer te weten. We wachten nog even af.

Last edited by Jocar; 23/04/2009, 14:08.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

die voorkant lijkt keihard op de schnitzer..

Comment

Denk eraan dat als de bedrading van de koplampen niet veranderd, men ook niet echt de koplampen moet testen...

De volgende foto's zullen er wel zijn van afgeplakte koplampen en achterlichten met LEDs...

Comment

Facelift bmw 3 coupé

Facelift van de nieuwe 3 coupé betrapt, voorlichten en achterlichten bijgewerkt en een nieuwe voorbumper naar t schijnt gaat de 335i ng meer vermogen krijgen.
                      Ook het interieur werd lichtjes aangepast.
                      bron:autoblog.nl

2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

pff wat moeten ze hier nu aan veranderen mss iets agressiever maken... Kvind hem prima zoals hij nu is

Comment

En zo te zien ook ander design van velgen.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zoek eens naar de foto's van de BMW-stand op IAA in Frankfurt in september... Daar staat een cabrio al zonder camouflage op.

Comment

Inderdaad, dat heb je goed gezien...

EDIT: Ben je zeker dat dat al een facelift is?
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dat is volgens mij een normale 3 cabrio
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

krijgt de 335i dan ook 326pk zoals de 740i of nog meer?

Comment

En er gaan ook geruchten rond van een 335d met 300 pk
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                      Dat is volgens mij een normale 3 cabrio
                                      Dat denk ik ook. Ik zie geen verschil...

Comment

Detailpic.

Ik zie andere mistlichtbehuizingen, gewijzigde nieren, de knipperlichten zijn wat hoekiger, de spijlen in de luchthapper onderaan zijn smaller, en ik *denk* dat ook de spiegels wat groter zijn al durf ik daar niet op wedden.

Aangezien dat voor geen meter strookt met de koplampvormen van de spypics, en ook de bumper helemaal anders is, tip ik op een fotoshop?
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 04/08/2009, 16:53.

Comment

Working...
                                        X