Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E92/E93 3-Reeks Coupé/Cabrio (Facelift)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Waarschijnlijk vooral (ver)nieuw(d)e motoren, nieuwe Idrive en dergelijke zaken. Kan zijn dat de achterlichten de niewe LED-techniek krijgen, maar ik zou het gek vinden.
Comment
-
Facelift voor BMW 3-serie Coupé op komst.
Donderdag 23 april 2009.Je kon er op wachten. Nadat vorig jaar de 3-serie werd vernieuwd kon het niet lang meer duren voordat BMW ook de Coupé onder handen nam. Een facelift zit er dan ook aan te komen bewijzen deze foto’s.
Dat BMW de 3-serie Coupé niet tegelijkertijd met de 3-serie Sedan en Touring een opfrisbeurt gaf heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de Coupé toentertijd nog maar twee jaar op de markt was. We zijn inmiddels een jaar verder en volgens München kan het nu wel. Facelifts worden immers steeds eerder gepland, want men kan zich natuurlijk niet permitteren om achter de concurrentie aan te hobbelen.
Minimaal
In het geval van de 3-serie Coupé (en Cabriolet) valt dit nog wel mee en BMW denkt daar net zo over. Daarom betreft de facelift echt een minimale. Enkel het front lijkt te worden gemoderniseerd. Het zal volgens de foto´s gaan om de vormgeving van de mistlampbehuizingen en de centrale inlaat. Wij vinden dit wel een heel summiere facelift en verwachten dat toekomstige foto´s (en die gaan er vast en zeker komen) van de vernieuwde 3-serie Coupé of Cabriolet aantonen dat de grille, de koplampunits en de achterzijde ook enkele wijzigingen zullen ondergaan. Of dit tevens geldt voor het binnenwerk en de motorenreeks is nog onduidelijk. Wellicht komen we ook daarover spoedig meer te weten. We wachten nog even af.
Last edited by Jocar; 23/04/2009, 14:08.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Facelift bmw 3 coupé
Facelift van de nieuwe 3 coupé betrapt, voorlichten en achterlichten bijgewerkt en een nieuwe voorbumpernaar t schijnt gaat de 335i ng meer vermogen krijgen.
Ook het interieur werd lichtjes aangepast.
bron:autoblog.nl
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenDat is volgens mij een normale 3 cabrio
Comment
-
Detailpic.
Ik zie andere mistlichtbehuizingen, gewijzigde nieren, de knipperlichten zijn wat hoekiger, de spijlen in de luchthapper onderaan zijn smaller, en ik *denk* dat ook de spiegels wat groter zijn al durf ik daar niet op wedden.
Aangezien dat voor geen meter strookt met de koplampvormen van de spypics, en ook de bumper helemaal anders is, tip ik op een fotoshop?Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment