Oorspronkelijk geplaatst door TFSI
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Maybach komt met kleiner model
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSIIk vind hem ook wel mooi zoals op die scoops, maar persoonlijk vind ik het zonde dat ze een kleiner model gaan uitbrengen, vind persoonlijk dat de idee achter de maybach een beetje verdwijnt, een maybach moet groots zijn. Natuurlijk zijn de economische redenen die er achter zitten zeer belangrijk... Die 'kleine' maybach zal zeer zeker ook superluxueus aangekleed zijn en voorzien zijn van een stevige motor, maar als het dan toch een superluxewagen moet zijn, moet hij groter zijn, het verschil met een S klasse wordt te klein. Niet dat een S 600 of 65 AMG slecht is, maar voor t voor tzelfde geld heb je uiterlijk te maken met een luxueus aangekleede basisdiesel van de S..
Dus mijn opinie, mooi, maar de 'spirit' van maybach verdwijnt er wat mee vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoIdd, hetgene Bentley meemaakt sinds ze continentals produceren.
De Corniche, Arnage,... zijn dan net zo min Bentleys als je ze vergelijkt met de wagens uit hun beginperiode ('20 - '40).
Of wat bedoel je eigenlijk ?Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibiSinds begin jaren '50 dan ?
De Corniche, Arnage,... zijn dan net zo min Bentleys als je ze vergelijkt met de wagens uit hun beginperiode ('20 - '40).
Of wat bedoel je eigenlijk ?
En welk merk is nog zoals in zijn beginperiode? (buiten pagani e.d, die nog maar een paar jaar bestaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDat deze nieuwe "kleine" Maybach concurrent wordt van de Continental Flying Sh*t van Bentley, die evenmin Bentley is dan deze Maybach een Maybach zou zijn.
En welk merk is nog zoals in zijn beginperiode? (buiten pagani e.d, die nog maar een paar jaar bestaan)
Jaguar zou tot voor kort ook nog in het lijstje kunnen gestaan hebben, maar ja... .
En Bentley vind ik weer iet of wat terug op de goede weg gaan na jaren van Rollsverbroedering. De Conti GT vind ik sportiever ogen dan al hetgeen Bentley de laatste 15-20 jaar heeft uitgebracht, en daarom vind ik 'm meer Bentley.
Ik weet niet hoe 't met de rijsensatie zit (jammer genoeg), dus daar kan ik niet op afgaan. Maar qua uitstraling vind ik ze alvast sportiever.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibiEn Bentley vind ik weer iet of wat terug op de goede weg gaan na jaren van Rollsverbroedering. De Conti GT vind ik sportiever ogen dan al hetgeen Bentley de laatste 15-20 jaar heeft uitgebracht, en daarom vind ik 'm meer Bentley.
Ik weet niet hoe 't met de rijsensatie zit (jammer genoeg), dus daar kan ik niet op afgaan. Maar qua uitstraling vind ik ze alvast sportiever.
Het is een beest van een wagen, maar ik vind de prijs en de "basis" zo on-bentley...Plus ben ik geen voorstander van het uiterlijk. Ik vindt een Phantom zoveel meer Rolls dan een Conti een Bentley is, en de Maybach had ook statischer gemogen. Maar Bentley is idd geevolueerd naar een Rolls-kloon spijtig genoeg, een Turbo R bvb zegt me veel minder dan zo een 3-litre die hier in de zomer regelmatig passeert.
Comment
Comment