Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maybach komt met kleiner model

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door TFSI
    Ik vind hem ook wel mooi zoals op die scoops, maar persoonlijk vind ik het zonde dat ze een kleiner model gaan uitbrengen, vind persoonlijk dat de idee achter de maybach een beetje verdwijnt, een maybach moet groots zijn. Natuurlijk zijn de economische redenen die er achter zitten zeer belangrijk... Die 'kleine' maybach zal zeer zeker ook superluxueus aangekleed zijn en voorzien zijn van een stevige motor, maar als het dan toch een superluxewagen moet zijn, moet hij groter zijn, het verschil met een S klasse wordt te klein. Niet dat een S 600 of 65 AMG slecht is, maar voor t voor tzelfde geld heb je uiterlijk te maken met een luxueus aangekleede basisdiesel van de S..

    Dus mijn opinie, mooi, maar de 'spirit' van maybach verdwijnt er wat mee vind ik.
    Volledig mee eens! Ik geef je 100% gelijk!

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door TomT
      Volledig mee eens! Ik geef je 100% gelijk!
      Dank je

      Comment


      • #23
        Gedoemd om te mislukken. Een grote Maybach verkoopt al niet,dan zal een kleine zeker mislukken. Het merk is te onbekend en het imago is belange zo sterk niet als de 2 Britse toppers.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door TFSI
          Ik vind hem ook wel mooi zoals op die scoops, maar persoonlijk vind ik het zonde dat ze een kleiner model gaan uitbrengen, vind persoonlijk dat de idee achter de maybach een beetje verdwijnt, een maybach moet groots zijn. Natuurlijk zijn de economische redenen die er achter zitten zeer belangrijk... Die 'kleine' maybach zal zeer zeker ook superluxueus aangekleed zijn en voorzien zijn van een stevige motor, maar als het dan toch een superluxewagen moet zijn, moet hij groter zijn, het verschil met een S klasse wordt te klein. Niet dat een S 600 of 65 AMG slecht is, maar voor t voor tzelfde geld heb je uiterlijk te maken met een luxueus aangekleede basisdiesel van de S..

          Dus mijn opinie, mooi, maar de 'spirit' van maybach verdwijnt er wat mee vind ik.
          Idd, hetgene Bentley meemaakt sinds ze continentals produceren.

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Idd, hetgene Bentley meemaakt sinds ze continentals produceren.
            Sinds begin jaren '50 dan ?
            De Corniche, Arnage,... zijn dan net zo min Bentleys als je ze vergelijkt met de wagens uit hun beginperiode ('20 - '40).

            Of wat bedoel je eigenlijk ?
            Life's too short. Not to. Live it.
            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door sibi
              Sinds begin jaren '50 dan ?
              De Corniche, Arnage,... zijn dan net zo min Bentleys als je ze vergelijkt met de wagens uit hun beginperiode ('20 - '40).

              Of wat bedoel je eigenlijk ?
              Dat deze nieuwe "kleine" Maybach concurrent wordt van de Continental Flying Sh*t van Bentley, die evenmin Bentley is dan deze Maybach een Maybach zou zijn.

              En welk merk is nog zoals in zijn beginperiode? (buiten pagani e.d, die nog maar een paar jaar bestaan)

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                Dat deze nieuwe "kleine" Maybach concurrent wordt van de Continental Flying Sh*t van Bentley, die evenmin Bentley is dan deze Maybach een Maybach zou zijn.

                En welk merk is nog zoals in zijn beginperiode? (buiten pagani e.d, die nog maar een paar jaar bestaan)
                Rolls Royce, Lambo en Ferrari vind ik niet veel afwijken van hun voorouders qua ziel, imago, sfeer, doelpubliek,... . De één heeft het bij luxelimousines gehouden, de ander bij supersportwagens; en niet zoals Bentley, die van luxueuze sportwagens naar sportievere luxelimousines is gegaan.
                Jaguar zou tot voor kort ook nog in het lijstje kunnen gestaan hebben, maar ja... .

                En Bentley vind ik weer iet of wat terug op de goede weg gaan na jaren van Rollsverbroedering. De Conti GT vind ik sportiever ogen dan al hetgeen Bentley de laatste 15-20 jaar heeft uitgebracht, en daarom vind ik 'm meer Bentley.
                Ik weet niet hoe 't met de rijsensatie zit (jammer genoeg), dus daar kan ik niet op afgaan. Maar qua uitstraling vind ik ze alvast sportiever.
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                  En Bentley vind ik weer iet of wat terug op de goede weg gaan na jaren van Rollsverbroedering. De Conti GT vind ik sportiever ogen dan al hetgeen Bentley de laatste 15-20 jaar heeft uitgebracht, en daarom vind ik 'm meer Bentley.
                  Ik weet niet hoe 't met de rijsensatie zit (jammer genoeg), dus daar kan ik niet op afgaan. Maar qua uitstraling vind ik ze alvast sportiever.
                  De rijsensatie is geweldig!

                  Het is een beest van een wagen, maar ik vind de prijs en de "basis" zo on-bentley...Plus ben ik geen voorstander van het uiterlijk. Ik vindt een Phantom zoveel meer Rolls dan een Conti een Bentley is, en de Maybach had ook statischer gemogen. Maar Bentley is idd geevolueerd naar een Rolls-kloon spijtig genoeg, een Turbo R bvb zegt me veel minder dan zo een 3-litre die hier in de zomer regelmatig passeert.

                  Comment

                  Working...
                  X