Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd dat is al beter...maar toch, de verschillen zijn niet zo groot me die van de A5...
Ik respecteer jullie mening, maar dit is gewoon een slechte shop waarin naar mening slechte smaak primeert. Ik ben razend benieuwd, maar ik hoop niet dat de 'echte' foto's een voorbode zijn. Vooral de achterkant vind ik niet geslaagd, hij trekt te hard op de vorige generatie A4 Berline...
Ik vind anders wel dat het iets spannender mag. Het vlaggenship van Audi mag zich toch wel een béétje distantieren van de andere modellen.
Geef er eens een creatieve draai aan. Een klein, maar toch opvallend detail, die het hele gezicht van de wagen wijzigt. Misschien eens wat anders dan 2 rechthoekige lichtunits, 2 rechthoekige mistlichtbehuizingen en daartussen een single frame...
Ik vind anders wel dat het iets spannender mag. Het vlaggenship van Audi mag zich toch wel een béétje distantieren van de andere modellen.
Geef er eens een creatieve draai aan. Een klein, maar toch opvallend detail, die het hele gezicht van de wagen wijzigt. Misschien eens wat anders dan 2 rechthoekige lichtunits, 2 rechthoekige mistlichtbehuizingen en daartussen een single frame...
Volgens mij gaan ze daarvoor dat nieuwe model, de Audi A7, ontwikkelen. Een heel ander model, genre 4-deurscoupé.
Audi is niet goed bezig.
En ik vind het verschrikkelijk dat ik tegenwoordig over zoveel nieuwe modellen van verschillende merken negatief moet doen maar tegenwoordig bouwen ze ofwel eenheidsworst of iets lelijk.
Gelukkig zijn dit nog photoshops.
De handrem, of wat het ook mag wezen, is trouwens ongelofelijk knap. Echt een staaltje van Audi's voorsprong door techniek.
Switcher
Audi maakt knappe interieurs, maar vaak zijn ze te druk, en dat vermindert te blindelingse bedienbaarheid en ook het rustgevoel binnenin. De huidige A8 gaat op dat vlak nog, de A5 bijvoorbeeld vind ik al op het randje ... maar dit slaat werkelijk alles. Wat een rommeltje!
'k Ben vooral benieuwd naar 't exterieur. Hopelijk wordt het geen herkauwing van een reeds 2 generaties bestaand design, gewoon met wat moderne elementen (zoals enkele van die slechte fotoshops die hier staan tonen), maar doen ze 'es iets verrassends zoals bij de A5.
't Gaat ook bij mij moeilijk zijn om beter te doen dan de huidige A8. Ik heb het gevoel dat die nog wel 5 jaar mee kan, zowel qua rijden als qua techniek...
Audi maakt knappe interieurs, maar vaak zijn ze te druk, en dat vermindert te blindelingse bedienbaarheid en ook het rustgevoel binnenin. De huidige A8 gaat op dat vlak nog, de A5 bijvoorbeeld vind ik al op het randje ... maar dit slaat werkelijk alles. Wat een rommeltje!
'k Ben vooral benieuwd naar 't exterieur. Hopelijk wordt het geen herkauwing van een reeds 2 generaties bestaand design, gewoon met wat moderne elementen (zoals enkele van die slechte fotoshops die hier staan tonen), maar doen ze 'es iets verrassends zoals bij de A5.
't Gaat ook bij mij moeilijk zijn om beter te doen dan de huidige A8. Ik heb het gevoel dat die nog wel 5 jaar mee kan, zowel qua rijden als qua techniek...
blijft wel hééél klassiek, om niet verouderd te zeggen
naast de navigatie die goed verborgen kan worden als niet in gebruik, is er praktisch geen evolutie met een dashbord van begin jaren '90
dit is geen kritiek : de "bling-bling" realisatie van de laatste A4 vind ik persoonlijk niet erg geslaagd, met al dat metaal rond de tellers
Mocht ik een luxe berline bestellen was het ongetwijfeld de A8. Maar dan zou ik toch wachten naar het nieuw model (binnen 2 jaar?). Dashboard spreekt mij meer aan dan MB S. Het is waar wat gTa zegt dat de talrijke knoppen misschien wat op de bestuurder afkomt maar dat is gewoonte volgens mij. Op de MB S zijn er geen knoppen maar het zoeken naar een funktie via de boordcomputer is een merde.
Comment