Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Dit trekt er al beter op, niet slecht vind ik.
    Idd dat is al beter...maar toch, de verschillen zijn niet zo groot me die van de A5...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Idd dat is al beter...maar toch, de verschillen zijn niet zo groot me die van de A5...
      Ik respecteer jullie mening, maar dit is gewoon een slechte shop waarin naar mening slechte smaak primeert. Ik ben razend benieuwd, maar ik hoop niet dat de 'echte' foto's een voorbode zijn. Vooral de achterkant vind ik niet geslaagd, hij trekt te hard op de vorige generatie A4 Berline...

We shall see...

Switcher
      Last edited by ; 05/10/2008, 19:46.

Comment

De handrem, of wat het ook mag wezen, is trouwens ongelofelijk knap. Echt een staaltje van Audi's voorsprong door techniek.

Switcher

Comment

Het wordt moeilijk om beter te doen dan de huidige, zoveel staat vast voor mij.

Comment

Maar de D2 was eigenlijk al prachtig, de opvolgende D3 anders, maar zeker niet minder mooi.

Dan de facelift van de D3 was nog beter dan de vorige D3, dus het lukt Audi wel altijd!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              Oei, brilletje nodig?

Comment

Ik vind de verschillen anders wel voldoende opvallend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Dan de facelift van de D3 was nog beter dan de vorige D3, dus het lukt Audi wel altijd!
                  De eerste facelift vond ik achteruitgang (naar de SFG), de tweede vooruitgang door de achterlichten. Maar 'k heb er wel een goed oog in.

Comment

Ik vind anders wel dat het iets spannender mag. Het vlaggenship van Audi mag zich toch wel een béétje distantieren van de andere modellen.

Geef er eens een creatieve draai aan. Een klein, maar toch opvallend detail, die het hele gezicht van de wagen wijzigt. Misschien eens wat anders dan 2 rechthoekige lichtunits, 2 rechthoekige mistlichtbehuizingen en daartussen een single frame...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                      Ik vind anders wel dat het iets spannender mag. Het vlaggenship van Audi mag zich toch wel een béétje distantieren van de andere modellen.

Geef er eens een creatieve draai aan. Een klein, maar toch opvallend detail, die het hele gezicht van de wagen wijzigt. Misschien eens wat anders dan 2 rechthoekige lichtunits, 2 rechthoekige mistlichtbehuizingen en daartussen een single frame...
                      Volgens mij gaan ze daarvoor dat nieuwe model, de Audi A7, ontwikkelen. Een heel ander model, genre 4-deurscoupé.
                      freude am fahren

Comment

Audi is niet goed bezig.
                        En ik vind het verschrikkelijk dat ik tegenwoordig over zoveel nieuwe modellen van verschillende merken negatief moet doen maar tegenwoordig bouwen ze ofwel eenheidsworst of iets lelijk.
                        Gelukkig zijn dit nog photoshops.

Comment

Dat een merk al dan niet goed bezig is kan je enkel afleiden uit de verkoopcijfers. En daaruit blijkt dat Audi eigenlijk wel goed bezig is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Dat een merk al dan niet goed bezig is kan je enkel afleiden uit de verkoopcijfers. En daaruit blijkt dat Audi eigenlijk wel goed bezig is.
                            IMO natuurlijk

Comment

Natuurlijk Maar voor de slechte verstaander wou ik ff mijn merk in een positiever daglicht zetten

Comment

Natuurlijk Maar voor de slechte verstaander wou ik ff mijn merk in een positiever daglicht zetten
                                No kidding

Comment

Goed zo Cao Defend what's defendable!
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Switcher Bekijk Berichten

De handrem, of wat het ook mag wezen, is trouwens ongelofelijk knap. Echt een staaltje van Audi's voorsprong door techniek.

Switcher
                                    Audi maakt knappe interieurs, maar vaak zijn ze te druk, en dat vermindert te blindelingse bedienbaarheid en ook het rustgevoel binnenin. De huidige A8 gaat op dat vlak nog, de A5 bijvoorbeeld vind ik al op het randje ... maar dit slaat werkelijk alles. Wat een rommeltje!

'k Ben vooral benieuwd naar 't exterieur. Hopelijk wordt het geen herkauwing van een reeds 2 generaties bestaand design, gewoon met wat moderne elementen (zoals enkele van die slechte fotoshops die hier staan tonen), maar doen ze 'es iets verrassends zoals bij de A5.

't Gaat ook bij mij moeilijk zijn om beter te doen dan de huidige A8. Ik heb het gevoel dat die nog wel 5 jaar mee kan, zowel qua rijden als qua techniek...

Comment

Volgens mij gaan ze de huidige A8 niet kunnen overtreffen. Die is zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Audi maakt knappe interieurs, maar vaak zijn ze te druk, en dat vermindert te blindelingse bedienbaarheid en ook het rustgevoel binnenin. De huidige A8 gaat op dat vlak nog, de A5 bijvoorbeeld vind ik al op het randje ... maar dit slaat werkelijk alles. Wat een rommeltje!

'k Ben vooral benieuwd naar 't exterieur. Hopelijk wordt het geen herkauwing van een reeds 2 generaties bestaand design, gewoon met wat moderne elementen (zoals enkele van die slechte fotoshops die hier staan tonen), maar doen ze 'es iets verrassends zoals bij de A5.

't Gaat ook bij mij moeilijk zijn om beter te doen dan de huidige A8. Ik heb het gevoel dat die nog wel 5 jaar mee kan, zowel qua rijden als qua techniek...

blijft wel hééél klassiek, om niet verouderd te zeggen
                                        naast de navigatie die goed verborgen kan worden als niet in gebruik, is er praktisch geen evolutie met een dashbord van begin jaren '90
                                        dit is geen kritiek : de "bling-bling" realisatie van de laatste A4 vind ik persoonlijk niet erg geslaagd, met al dat metaal rond de tellers

Comment

Mocht ik een luxe berline bestellen was het ongetwijfeld de A8. Maar dan zou ik toch wachten naar het nieuw model (binnen 2 jaar?). Dashboard spreekt mij meer aan dan MB S. Het is waar wat gTa zegt dat de talrijke knoppen misschien wat op de bestuurder afkomt maar dat is gewoonte volgens mij. Op de MB S zijn er geen knoppen maar het zoeken naar een funktie via de boordcomputer is een merde.
                                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Working...
                                          X