Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ben er niet wild van, eerlijk gezegd. Die kont lijkt zo smal en kort. Maar als je 'm in profiel ziet heeft 'm wel een serieuze achteroverhang.
Ik ben niet zo'n fan van het design van de Porsche 911... 't Zou daarmee ook kunnen te maken hebben.
Last time our photographer spotted the Opel Insignia OPC it had black wheels. This time the car has been spotted with new details that make the car look even better. It has newly designed wheels in a size of 18" or 19" and big Brembo brakes.
As before the front end has a very strong disguise to hide new and bigger intakes. Insignia OPC is getting mos tlikely the new twin-turbo V6 that generates over 300hp. Rumor is that there might be another performance version coming that will be badged under Lotus, as it was in the nineties with Lotus Omega.
wel raar da ze al verkrijgbaar waren op de vectra b,
net hetzelfde als de velgen op de astra opc, moord en brand werd er geschreeuwd omdat ze bijna identiek waren aan de ford s max.Wel hadden ze uit het oog verloren dat dergelijke velgen al op de eerste versies van de opc lag 4 jaar eerder.
Comment