Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part III
Bekijk het dan positief. Als de LEZ in heel Vlaanderen komt, dan is het nog gewoon een dure vaas in uw garage en komen er geen kosten meer bovenop van onderhoud, tax, verzekering,...
Als ik binnen 5 jaar in Zeeuws Vlaanderen ga wonen heb ik daar allemaal gene last van.
Als ik die aan mijn madame ga tonen heb ik een groot financieel probleem.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Bekijk het dan positief. Als de LEZ in heel Vlaanderen komt, dan is het nog gewoon een dure vaas in uw garage en komen er geen kosten meer bovenop van onderhoud, tax, verzekering,...
XKE is in 2014 gerestaureerd. De XJS is volledig origineel, originele lak, origineel plaatwerk (met bijhorende labels die aanwezig zijn), geen krasje of deukje te bespeuren,.. well taken care of!
Nee nee, Deze heeft geen Z/28 voorkant & andere velgen.
De velgen van deze hebben het originele design van de Z/28 velgen, maar ipv "15 zijn deze "17. Geeft de auto een modernere look zonder afbreuk te doen aan het geheel.
XKE is in 2014 gerestaureerd. De XJS is volledig origineel, originele lak, origineel plaatwerk (met bijhorende labels die aanwezig zijn), geen krasje of deukje te bespeuren,.. well taken care of!
Leave a comment: